۱۴۰۵ جمعه ۰۵ تیر

نحوه فعالیت ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها در هفته آینده اعلام شد

ICTPRESS - استاندار تهران اعلام کرد: فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز شنبه تا اطلاع ثانوی با حداقل ۵۰ درصد کارکنان به‌صورت حضوری خواهد بود.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، محمدصادق معتمدیان با بیان اینکه واحدهای پشتیبان ستادی و فنی بانک‌ها با حداقل ۵۰ درصد نیروها فعال خواهند بود، گفت: همه شعب بانک‌ها در استان تهران، همچنین شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات، فعال خواهند بود.

به گفته وی فعالیت آموزشی مدارس در تهران بر اساس اعلام وزارت آموزش‌و‌پرورش تا پایان فروردین‌ به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌ عالی نیز بر اساس اطلاعیه قبلی صادرشده از سوی وزارت علوم تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی ادامه خواهد یافت.

نظرات : 0

ثبت نظر

26390