فعالیت ۵ ایستگاه خط ۷ متروی تهران از سرگرفته شد
ICTPRESS - با اتمام عملیات فنی و عمرانی، تمامی پنج ایستگاه شرقی خط ۷ مترو شامل بسیج، آهنگ، چهلتن دولاب، شهدای هفده شهریور و میدان قیام، از ساعت ۵:۳۰ صبح امروز ۲۰ اردیبهشتماه مجدداً به چرخه بهرهبرداری رسید و خدمات مسافری به روال عادی بازگشت.
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه، پس از انجام بخش مهمی از عملیات فنی، عمرانی و تستهای تخصصی، خدمات مسافری در ایستگاههای بسیج، آهنگ، چهلتن دولاب، شهدای هفده شهریور و میدان قیام واقع در خط ۷ مترو، از ساعت۵:۳۰ صبح امروز برقرار شد.
این اقدام به معنای بازگشت کامل این ایستگاهها به چرخه بهرهبرداری و از سرگیری خدمات رسانی عادی است.
بر اساس این اطلاعیه، قطارهای خط ۷ ازامروز با برنامهریزی صورت گرفته، در همه ایستگاههای یاد شده مسافران را پذیرش خواهند کرد و خدماترسانی در این بخش از خط ۷ به حالت پیشین باز خواهد گشت.
نظرات : 0