۱۴۰۵ چهارشنبه ۰۳ تیر

فیبرنوری به جنت‌آباد رسید

ICTPRESS - اجرای پروژه برگردان فیبرنوری مخابرات تهران در محله جنت‌آباد پایتخت آغاز شد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط‌عمومی مخابرات منطقه تهران، در ادامه اجرای پروژه برگردان از کابل مسی به فیبرنوری در استان تهران، محله والفجر واقع در جنت آباد جنوبی شاهد آغاز حفاری و عملیات اجرایی از سوی مرکز مخابرات پیام نور در سطح معابر و خیابان های این منطقه است.

انجام این پروژه در این منطقه، با مشارکت شرکت راژمان گستر آریا به عنوان پیمانکار و مجری طرح و با 6 کیلومتر حفاری در معابر و کوچه ها انجام خواهد شد، که تاکنون 30 درصد پیشرفت داشته است و با اتمام کار، 6 هزار و 700 شماره تلفن ساکنین این محدوده از کابل مسی به فیبرنوری برگردان خواهد شد.

لازم به ذکر است مرکز مخابرات پیام نور تهران با بیش از 140هزار مشترک تلفن، یکی از بزرگترین مراکز اداره کل مخابرات منطقه 4 و استان تهران است.

نظرات : 0

ثبت نظر

61987