۱۴۰۳ جمعه ۱۴ اردیبهشت

افزايش سهم فناوري اطلاعات در توليد ناخالص كشورها

ارائه خدمات الكترونيكي را فراهم كنند، با تاكيد بر اينكه دوركاري يكي از راه‌هاي مديريت منابع انساني است گفت: يكي از حوزه‌هايي كه مي‌تواند نقش مهمي در توسعه و مديريت منابع انساني داشته باشد، دوركاري است كه به كمك فناوري اطلاعات محقق مي‌شود.
به گزارش خبرنگار ICTPRESS ، رضا تقي‌پور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در روز دوم ششمين كنفرانس توسعه منابع انساني با بيان اينكه در سايه بهره‌گيري از فناوري اطلاعات و به‌كارگيري سيستم اطلاعات منابع سازماني مي‌توان مديريت استراتژيك منابع سازماني را محقق كرد، اظهار كرد:افزايش روز به روز سهم فناوري اطلاعات در توليد ناخالص كشورها بيانگر ارتقاي قدرت دانشي منابع انساني در اين حوزه است و منابع انساني را مي‌توان به‌عنوان مغزافزار و يكي از مهم‌ترين موارد در توسعه فناوري اطلاعات محسوب كرد.
به گفته  تقي‌پور، يكپارچگي در اطلاعات،‌ نگاه و ديد يكپارچه در سازمان‌ها و منابع سازماني و حضور موثر در برنامه‌ريزي‌ها از جمله مزاياي به‌كارگيري ICT در حوزه توسعه منابع انساني است.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات تصريح كرد: مديران منابع انساني مي‌توانند از اطلاعات و نتايج حاصل از به‌كارگيري سيستم‌هاي اطلاعاتي به‌عنوان يك اهرم حمايتي به منظور اداره سازمانشان استفاده كنند.
تقي‌پور تصريح كرد: در صورت اجراي طرح دوركاري و انجام وظايف البته بدون جابه‌جايي، جهش و تحولي عظيم را در مديريت منابع انساني شاهد خواهيم بود اما ابعاد اجرايي‌ اين مساله بايد توسعه پيدا كند كه البته اين موضوع در كشور ما نيز ابلاغ شده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

82173