۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

کاسپرسکی در سبد محصولات "شاتل" جای گرفت

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی گروه شرکت‌های شاتل،  بزرگ‌ترین مجموعه ارایه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2، "شاتل"،  با آغاز همکاری با شرکت "كاسپرسكي" (kaspersky ) راهکارهایي در زمينه تامين  امنیت شبکه كاربرانش اتخاذ كرد.
 با توجه به اهمیت و لزوم حفاظت از اطلاعات شخصی در دنیای اینترنت، در حال حاضر کاربرانی که دارای اشتراک اینترنتی از شرکت شاتل هستند، می توانند با تهیه جدیدترین محصول شرکت kaspersky بانام Kaspersky Internet Security 2012، به صورت کامل از سیستم خود در مقابل تمامی تهدیدهای سایبری (دنیای کامپیوتر و اینترنت) حفاظت کنند.
بر اساس اين گزارش، گروه شرکت های "شاتل"، به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه ارایه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 و با دارا بودن رتبه اول در میان شرکت‌های انتقال داده‌ها (PAP) در ایران،  بیشترین سهم بازار مشتركان كشور را در اختیار دارد كه با هدف تکمیل سبد محصولات خود و فراهم آوردن رضایت مشتریان، راهکار امنیت اینترنت كاسپرسكي را در سبد محصولات خود قرار داد.
 شناسايي نيازهاي مشتركان و تامين آنها، همواره از جمله مهم ترين رويكرد هايي بوده كه در شاتل اتخاذ شده است؛  و از آن جايي كه يكي از  دلايل تماس مشتركان با سرويس  پشتيباني 24 ساعته شاتل، آلوده شدن سيستم هاي¬شان است،" شاتل" درصدد چاره جويي آن  بر آمد.
براين اساس، هم اينك،‌ محصول نرم‌افزاری Internet Security 2012، كاسپرسكي، توسط شاتل به عنوان نماینده رسمی Kaspersky قابل ارایه به مشتریان است.
لازم به ذكر است؛ انتخاب كاسپرسكي  توسط شاتل به دليل جايگاه وي‍ژه و برند معتبر  اين شركت در بازار هاي  بین‌المللی بوده كه محصولات امنیتی اين شركت  (Antivirus، Internet Security)  برای کاربران خانگی و شرکت‌ها شناخته شده  است.
در همين راستا،  پس از انجام رایزنی‌هایی که میان دو شرکت شاتل و kaspersky در سال گذشته صورت گرفت، همکاری برای دریافت نمایندگی Enterprise Partner آغاز شد.
در پی آن، واحد پشتیبانی فنی شاتل، آموزش کارشناسان خود را به صورت حرفه‌ای آغاز کرد و موفق به دریافت ده ها Certificate فنی شرکت Kaspersky شد.
همچنین چندین نفر از کارشناسان به دوره بین‌المللی این شرکت در خارج از کشور اعزام شدند و گواهی‌های بین‌المللی مربوطه را اخذ کرده‌اند.
در حال حاضر نیز در بخش End-User (کاربران خانگی) فروش محصول Kaspersky Internet Security 2012 به صورت رسمی آغاز كرده است.
 قابل توجه است كه برای اولین بار در ایران و جهان کاربران این امکان را خواهند داشت که بتوانند از  محصولات كاسپرسكي، در قالب بسته‌های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله بهره مند شوند.

نظرات : 0

ثبت نظر

49765