۱۴۰۳ شنبه ۱۵ اردیبهشت

توجه ویژه خیرین به هوشمندسازی مدارس

در همین راستا مدرسه روشنایی قلم با حضور مسئولان آموزش و پرورش شهر تهران، جامعه خيرين مدرسه ساز کشور و مديران بنياد علمي آموزشي قلم چي (وقف عام) افتتاح شد.
به گزارش ICTPRESS ؛  اين مدرسه در مساحتي بالغ بر 750 متر مربع با 9 باب کلاس و 7 باب اتاق اداري مجهز به سايت کامپيوتري ، کتابخانه و دو آزمايشگاه تخصصي به همت خيرين مدرسه ساز کاظم قلم چي و مصطفي روشنايي فر ، در منطقه 4 آموزش و پرورش در نارمک تهران احداث شده که براي سال تحصيلي 91-92 آماده و افتتاح شد.
دکتر حافظي ، رييس جامعه خيرين مدرسه ساز کشور در اين مراسم با ابراز خشنودي از روند فعاليت خيرين مدرسه ساز گفت : در آينده هزاران نخبه و پرفسور در کشور به برکت فعاليت خيرين مدرسه ساز خواهيم داشت که از همين مدارس بيرون مي آيند.
وي با اشاره به توسعه فناوری های نوین و اهمیت بهره مندی مدارس و دانش آموزان در جهت گسترش آموزش کشور گفت : امروز بیش از هر زمان دیگر توجه به فناوری های نوین ارتباطاتی و اطلاعاتی در مسیر توسعه دانش و آموزش از اهمیت ویژه ای برخوردار است و خیرین نیز با نگاه عمیق به این موضوع برآنند تا در این مسیر و براي هوشمندسازی مدارس گام های بلندی بردارند.
رييس جامعه خيرين مدرسه ساز کشور گفت : در حال حاضر تعداد خيرين به 400 هزار خير رسيده است و حدود 900 خير برون مرزي داريم که نتيجه تلاش آن ها در کشورمان نمايان مي شود.
در این مراسم همچنین کاظم قلم چي متولي بنياد علمي آموزشي قلم چي (وقف عام) در سخناني ضمن دعوت از دانش آموزان براي حضور در جايگاه خطاب به آن ها گفت : شما دانش آموزان بدانيد که بسياري از نفرات برتر کنکور سراسري و نخبگان کشور از دانش آموزان همين مدارس خير ساز بوده اند، شما دانشمندان آينده ايران هستيد.

نظرات : 0

ثبت نظر

98123