۱۴۰۳ سه شنبه ۰۱ خرداد

برگزاري جلسات منطقه اي با مديران پستي

دکتر محمد حسن محبيان ، مدير عامل شرکت پست  ضمن بيان اين مطلب، اظهار داشت: اين گونه جلسات به منظور برقراري رشد متوازن در حوزه پست در سراسر کشور تنظيم شده است.
وي افزود: جلسات ارزيابي شاخص هاي پستي به گونه اي برنامه ريزي شده که در طول سال جاري حداقل دو دور در سطح کشور به صورت دوره اي برگزار شود.
مدير عامل شرکت پست گفت: از سوي ديگر و به منظور هدايت و کنترل صحيح بخش، اقدامات اساسي در نظر گرفته شده که مي توان به جلسات ارزيابي ماهانه اشاره کرد.
وي ادامه داد: براي برگزاري اين گونه جلسات، تيم هاي بازرسي و حسابرسي از بخش هاي دولتي و خصوصي ايجاد شده است.
وي خاطر نشان کرد: اين جلسات به صورت مستمر در دفتر برنامه ريزي شرکت تشکيل و با دعوت از استان هايي که داراي درصدهايي پايين تر از ميانگين هستند، نسبت به ارزيابي و يافتن راه کارهاي حرکت رو به جلو، اقدام مي شود.
محمد حسن محبيان عراقي تصريح کرد: در سال جاري و براي هماهنگي بيشتر ميان واحد هاي ستادي و اجرايي نيز برنامه ريزي هاي ويژه اي صورت گرفته است.
وي خاطر نشان کرد: براي اين منظور جلسات پيگير و منظمي در نظر گرفته شده که ميان مديران اجرايي، ستاد و مديران ارشد استان ها از جمله استانداران، فرمانداران و نمايندگان مجلس برگزار خواهد شد.
مدير عامل شرکت پست تأکيد کرد: در حال حاضر دو جلسه از مجموعه جلسات ارزيابي عملکرد پست استان هاي کشور برگزار شده است.
وي با بيان اين مطلب که آخرين جلسه، در خرداد ماه و با حضور مديران استان هاي غربي کشور از جمله همدان، ايلام، کرمانشاه، کردستان، قم، لرستان و مرکزي برگزار شد، اظهار داشت: در اين دوره، شاخص هاي ترافيک مرسولات پستي، جذب اعتبارات ملي و خدمات پستي جديد آن ها مورد ارزيابي قرار گرفت.

نظرات : 0

ثبت نظر

52189