۱۴۰۳ سه شنبه ۰۱ خرداد

برگزاری همایش شب خاطره در سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی

یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، مراسم شب خاطره در سالگرد شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران ایشان در محل سالن همایش های شهید قندی وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات برگزار شد.
به گزارش ICTPRESS  در این مراسم با شکوه که به همت اداره کل ریاست و روابط عمومی و حوزه بسیج و ایثارگران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار گردید، ریاست محترم سازمان، معاونین، مدیران، پرسنل و اعضای بسیج، ایثارگران . خانواده آنان حضور یافته و ضمن تجدید خاطرات دوران ایثار شهادت به تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) پرداختند.
مهندس خسروی معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نخستین فردی بودند که به ذکر خاطرات خود از منطقه عملیاتی کردستان و تلاش های مخابرات در راه برقراری ارتباط در نقاط بسیار خطرناک و صعب العبور منطقه پرداختند.
مهندس خسروی با یادآوری مقاومت و همیاری مردم کردستان در برابر دشمنان و تلاش همکاران ایشان به منظور حفظ ارتباط تلفن ثابت در شهرهای کردستان و روستاهای اطراف، اظهار امیدواری کردند، که در آینده نیز همانند گذشته با همت و یاری کارکنان در بخش وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات و خصوصا حوزه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پیشرفت ارتباطات کشور کوشا باشیم.
پس از ایشان نوبت به سردار نامی جانباز جنگ تحمیلی رسید که به بیان خاطرات روزهای حماسه و خون بپردازند.
همچنین استاد عنقا شاعر بسیجی نیز ضمن قرائت اشعار خود شور و حال ویژه ای به مجلس دادند.
آخرین سخنرانی شب خاطره مهندس دولت آبادی، فرمانده بسیج وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات بود که به ذکر خاطره از هم رزمان شهیدش پرداخت.
گفتنی است میان این مراسم نمآهنگ هایی مربوط به دوران دفاع مقدس توسط روابط عمومی پخش گردید که تاثیر ویژه ای در حاضرین ایجاد نمود.

نظرات : 0

ثبت نظر

65182