۱۴۰۳ سه شنبه ۰۱ خرداد

آغاز بررسي آثار جشنواره و نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال

به گزارش ICTPRESS  امسال فرصت ارسال اثر به دبيرخانه جشنواره بيستم مردادماه بود که با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان اين زمان تا پايان مردادماه تمديد شد.
بر اساس اعلام دبيرخانه جشنواره، علاقه‌مندان به شرکت در نمايشگاه مي‌توانند تا دهم شهريورماه با مراجعه به سايت www.dmf.ir در نمايشگاه ثبت‌نام و جهت دريافت غرفه اقدام کنند.
بنا براعلام اين جشنواره در شش بخش اصلي و هشت بخش جانبي برگزار خواهد شد. نرم‌افزارهاي رسانه‌يي، نرم‌افزارهاي تلفن همراه، بازي‌ها و سرگرمي‌هاي ديجيتال، پايگاه‌هاي اينترنتي و وبلاگ‌ها، هنرهاي ديجيتال و فن‌آوري و نوآوري در رسانه‌هاي ديجيتال شش بخش اصلي جشنواره است.
بخش‌هاي جنبي اين رويداد نيز شامل خانواده و رسانه‌هاي ديجيتال، نشست‌ها و کارگاه‌هاي آموزشي، مسابقات، رسانه ديجيتال در آيينه هنر (دومين مسابقه بين‌المللي کاريکاتور رسانه‌هاي ديجيتال)، موسسات ارائه دهنده خدمات رسانه‌هاي ديجيتال، استان‌ها، شهر ديجيتال، حرکت به‌سوي اصلاح الگوي مصرف و بخش بين‌الملل خواهد بود و قرار است در مدت 10 روزه برگزاري جشنواره، حدود 200 کارگاه و نشست تخصصي برگزار شود.
سومين جشنواره و نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال امسال از 8 تا 18 مهرماه در مصلي تهران و از سوي «مرکز توسعه فن‌آوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي» با همکاري سازمان‌ها و نهادهاي مختلف برگزار مي‌شود.
بنا بر اعلام فرهنگ‌سازي و جريان‌سازي براي ايجاد و توسعه محتواي منطبق بر فرهنگ بومي، ملي و اسلامي در حوزه رسانه‌هاي ديجيتال، توسعه خط و زبان فارسي در محيط رايانه و ابزارهاي ديجيتال، حمايت از افراد، مراکز، موسسات، تشکل ها و شرکت‌هاي فعال در حوزه توليد آثار و محصولات ديجيتالي فرهنگي و هنري، فراهم كردن بستر لازم براي توسعه صادرات نرم‌افزارهاي رايانه‌يي و غيره برخي از اهداف برگزاري اين جشنواره است.

نظرات : 0

ثبت نظر

17108