۱۴۰۳ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت

تغيير شماره‌هاي مرکز خدمات مشترکان ايرانسل

به گزارش ICTPRESS،  پيش از اين شماره‌هاي 130 يا 09351300000 براي مشترکان سيم‌کارت‌هاي دائمي و 140 يا 09351400000 براي مشترکان سيم‌کارت‌هاي اعتباري، شماره‌هاي مرکز خدمات مشترکان ايرانسل بودند که از اين پس شماره‌هاي 700 براي تماس از سيم‌کارت‌هاي ايرانسل و 09377000000 براي تماس از ساير خطوط، با قابليت دريافت تماس‌هاي بيش‌تر براي تمامي مشترکان سيم‌کارت‌هاي دائمي و اعتباري ايرانسل جايگزين شماره‌هاي قبلي شدند.
مرکز خدمات مشترکان ايرانسل به‌عنوان بزرگ‌ترين مرکز پشتيباني مشتريان در ايران، با بهره‌گيري از دانش نيروهاي مجرب و کار آزموده، در تمام هفت روز هفته و به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگويي به سوالات و درخواست‌هاي مربوط به خدمات پس از فروش ايرانسل است.
براساس اين گزارش، هزينه تماس با مرکز خدمات مشترکان از خطوط ايرانسل، مستقل از طول زمان مکالمه، معادل يک دقيقه مکالمه معمولي بين خطوط ايرانسل و هزينه تماس از ساير خطوط، با توجه به دقايق مکالمه مطابق هزينه تماس براساس نرخ اپراتور مربوطه محاسبه مي‌شود.
به عبارت ديگر در هنگام تماس با خدمات مشترکان از خطوط ايرانسل، مهم نيست که مدت زمان مکالمه با اپراتور چقدر باشد، زيرا تنها هزينه يک دقيقه مکالمه منظور مي‌شود.
شايان ذکر است که مشترکان درصورت تماس با شماره 700 از خط ايرانسل خود مي‌توانند به جز ارتباط با اپراتور، از طريق سيستم تلفن گويا (IVR) ايرانسل و دنبال کردن دستورالعمل‌هايي که براي انجام عمليات‌هاي مختلف اعلام مي‌شود، عمليات مورد نظر خود را شخصا و بدون نياز به تماس با اپراتورهاي خدمات مشترکان انجام دهند.
بنا بر اعلام از طريق سيستم تلفن گوياي ايرانسل، مشترکان مي‌توانند شخصا عمليات‌هاي مختلفي نظير تغيير طرح تعرفه و فعال يا غيرفعال کردن سرويس‌هاي مختلف را براي خط ايرانسل خود انجام دهند.

نظرات : 0

ثبت نظر

88399