۱۴۰۳ جمعه ۰۷ اردیبهشت

هواپز هوشمند شیائومی عرضه شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، شرکت شیائومی از اولین هواپز هوشمند خود با ظرفیت ۴.۵ لیتر رونمایی کرد، این محصول که MIJIA Smart Air Fryer 4.5L نام دارد، برای مدت محدودی با قیمت ۳۶ دلار در دسترس خواهد بود. این هواپز با ظرفیت ۴.۵ لیتر و فناوری گردش هوای گرم ۳۶۰ درجه برای پخت‌وپز بسیار کارآمد است. گردش هوای گرم سه بعدی آن باعث می‌شود مواد غذایی به صورت یکنواخت پخته شود.

کاربران می‌توانند با استفاده از هواپز شیائومی MIJIA Smart Air Fryer 4.5L انواع شیرینی‌ها، استیک، مرغ و بسیاری از غذاهای دیگر را تهیه کنند. این محصول قادر است چندین فرآیند پخت‌وپز مانند سرخ کردن، کباب کردن و تهیه پیتزا را بدون نیاز به دیگر وسایل آشپزخانه انجام دهد. همچنین، می‌توان از آن برای یخ‌زدایی کردن مواد غذایی منجمد و تهیه کردن میوه خشک استفاده کرد.

نحوه کار با هواپز شیائومی MIJIA Smart Air Fryer 4.5L بسیار آسان است، به طوری که افراد مسن همچنین کودکان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. این محصول از دستیار صوتی با استفاده از Xiao Ai نیز پشتیبانی می‌کند. هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی این هواپز هوشمند در دسترس قرار نگرفته است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

13253