۱۴۰۳ شنبه ۰۱ اردیبهشت

اسپیکر هوشمند جدید شیائومی عرضه شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، شرکت شیائومی به‌تازگییک اسپیکر هوشمند جدید وارد بازار اروپا کرده است، این محصول Xiaomi Smart Speaker Lite با قیمت ۴۴ دلار وارد بازار اسپانیا شد. اسپیکر جدید شیائومی بسیار جمع‌وجور و شیک است و با بلوتوث ۵.۱ و وای‌فای دوبانده عرضه می‎‌شود. کاربران می‌توانند این محصول را از طریق برنامه Xiaomi Home کنترل و آن را به دیگر گجت‌های خانه هوشمند متصل کنند.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه اسپیکر هوشمند Xiaomi Smart Speaker Lite پشتیبانی کردن از آمازون الکسا برای پیروی کردن از فرامین صوتی است. این دستگاه دارای دو میکروفون داخلی است تا کاربران بتوانند کارهای مختلفی همچون به‌روزرسانی آب‌وهوا یا پخش موسیقی را از طریق الکسا انجام دهند.

اسپیکر هوشمند Xiaomi Smart Speaker Lite دارای روکش خاکستری مات است، وزن آن ۴۶۰ گرم است و ابعاد آن نیز ۲۸*۷۰*۱۴۲ میلی‌متر است، بنابراین جابه‌جا کردن آن بسیار آسان است. در حالی که اسپیکر هوشمند جدید شیائومی در حال حاضر فقط در اسپانیا در دسترس است، اما ممکن است وارد بازارهای دیگری نیز شود. قیمت مقرون‌به‌صرفه و ویژگی‌های اسپیکر هوشمند Xiaomi Smart Speaker Lite، آن را به رقیبی قوی برای دیگر اسپیکرهای هوشمند موجود در بازار تبدیل کرده است.


 

نظرات : 0

ثبت نظر

95638