۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

حضور همراه اول با رویکرد هوشمندسازی اکوسیستم انرژی در نمایشگاه صنعت برق

ICTPRESS - بخش کسب‌وکار سازمانی همراه اول ضمن حضور در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق با رویکرد اپراتوری انرژی، به معرفی محصولات و خدمات سازمانی خود می‌پردازد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق با حضور همراه اول از 23 تا 26 آبان 1402 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

با توجه به جایگاه خلاقیت و ارائه راهکارهای هوشمندانه از سوی اجزای اکوسیستم انرژی در تهیه، تامین و عرضه به تمامی مشترکان صنعتی، خانگی، تجاری و کشاورزی که نقش موثری در شکل دهی اکوسیستم مدیریت مصرف انرژی دارد، همراه اول به عنوان یکی از پرچم داران ارائه راهکارهای هوشمندسازی اکوسیستم انرژی، در این رویداد حضور می یابد.

فرآیند هوشمندسازی با هدف مدیریت مصرف و افزایش بهره وری زنجیره مذکور، موارد متنوعی از مدیریت و کنترل، ایجاد مراکز جمع آوری داده، تولید نرم افزارهای مورد نیاز حوزه خدمات رسانی و بهره وری انرژی و همچنین فرهنگ سازی ها و اطلاع رسانی به مشترکان را در بر می گیرد.

بخش کسب و کار سازمانی همراه اول ضمن حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق و معرفی سرویس ها و راهکارهای خود در حوزه هوشمندسازی انرژی و محصولات و خدمات مرتبط با صنعت برق، از مدیران و صاحبان کسب و کار برای بازدید از غرفه اپراتور اول تلفن همراه کشور دعوت کرده است.

«شکل دهی اکوسیستم مدیریت مصرف انرژی از طریق حمایت شرکت های دانش بنیان»، «هوشمندسازی کنتورها»، «تهیه و توسعه زیرساخت های مخابراتی»، «تهیه و توسعه نرم افزارهای قرائت»، «ارائه خدمات هوشمند و دیجیتال بر بستر موبایل»، «ایجاد بازار مبادلات انرژی برای خرید و فروش بسته های انرژی» و «ارائه بستر لازم برای ذخیره سازی و پردازش داده های اکوسیستم با لایه های امنیتی استاندارد» بخشی از خدمات و راهکارهای همراه اول در اکوسیستم انرژی است.

در کنار مقولات مرتبط با اپراتوری انرژی، سرویس های سازمانی آواک(بیسیم سازمانی)، LBS (پیامک مکان محور) و سایر محصولات و خدمات سازمانی همراه اول نیز در این نمایشگاه ارائه می شود.

گروه کسب و کاری همراه اول از 23 تا 26 آبان 1402 در سالن 41 نمایشگاه بین المللی تهران از ساعت 8 تا 15 میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان از این رویداد نمایشگاهی است.

نظرات : 0

ثبت نظر

75327