۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

بی‌هوا مدرسه رایگان شد!

ICTPRESS - دانش‌آموزان می‌توانند با امکان ویژه «فیلیمومدرسه» در روزهای آلوده با وارد کردن کد بی‌هوا از امکانات این مدرسه کمک‌آموزشی به صورت رایگان استفاده کنند.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی فیلیمومدرسه، در روزهایی که به علت شرایط نامساعد و آلودگی هوا علاوه بر تعطیلی مدارس، برخی کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، مشکلات متعددی بر کیفیت آموزشی اثر می‌گذارد. «فیلیمومدرسه» برای همراهی بیشتر با دانش‌آموزان و جلوگیری از عقب‌ماندگی تحصیلی و کاهش کیفیت آموزشی، اتفاق ویژه‌ای را در نظر گرفته است.  

دانش‌آموزان پایه اول تا نهم می‌توانند با وارد کردن کد Bihava در سایت فیلیمومدرسه به نشانی  FilimoSchool.com  به صورت رایگان به مرور و یادگیری درس‌های عقب افتاده بپردازند.

 بعد از ورود این کد و فعال‌سازی، هر دانش‌آموز می‌تواند تا یک هفته از این امکان بهره‌مند شده و دروس خود را با بهترین کیفیت آموزش ویدئویی مرور کند.

برای استفاده از این کد هم تا پایان آذرماه فرصت در نظر گرفته شده است.

 «فیلیمومدرسه» این امکان را به همه دانش‌آموزان می‌دهد که هر جایی که هستند، بتوانند دروس خود را دنبال کرده و یاد بگیرند. 

محتوای گسترده در هر مقطع تحصیلی هم یکی دیگر از ویژگی‌های این سرویس آموزش آنلاین است که به واسطه مجموعه‌ای از ویدیوهای آموزشی، تدریس توسط اساتید مجرب به همراه تعامل بالا با دانش‌آموزان از طریق ابزارها و امکانات تعاملی فرصت جالب توجهی را در اختیار دانش‌آموزان قرار داده است. 

دسترسی آسان هم یکی دیگر از امکانات این مدرسه کمک‌آموزشی است که با قابلیت مشاهده آفلاین ویدیو‌ها باعث شده تا دانش‌آموزان هر زمانی که می‌خواهند، به منابع آموزشی دسترسی داشته باشند.
از سوی دیگر سیستم هوش مصنوعی «فیلیمومدرسه» پیشرفت دانش‌آموزان را به صورت مداوم نظارت کرده و به آن‌ها اطلاعات دقیقی از عملکرد خود ارائه می‌دهد.

نظرات : 0

ثبت نظر

66497