۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

نگاهی به جدیدترین نمایشگر دیجیتال ال‌جی

ICTPRESS - ال‌جی راهکارهای پیشرفته خود در زمینه تابلوهای دیجیتال را در نمایشگاه Integrated Systems Europe (ISE) 2024 در بارسلونا، اسپانیا، به نمایش گذاشت. 

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی ال‌جی در ایران، ال‌جی طیف وسیعی از راهکارهای نمایشگر خود را که متناسب با نیازهای خرده‌فروشی، شرکت‌ها، آموزش و مهمان‌نوازی است، از جمله Micro LED ،LED All-in-One،Transparent OLED و پلتفرم‌های مدیریت Cloud رونمایی کرد.

در بزرگترین غرفه ISE 2024، مجموعه نمایشگرهای micro LED ال‌جی سری MAGNIT در چندین بخش که صحنه‌های استفاده مختلفی را نشان می‌دهند، از جمله اتاق کنترل دیجیتال، فضای جلسات، سوئیت لوکس و استودیو تولید مجازی، به نمایش گذاشته شد. فناوری micro LED این شرکت، تولید صفحه‌نمایش‌هایی در مقیاس‌ بزرگ را امکان پذیر می کند که می‌توان آن‌ها را با توجه به نیازهای خاص کاربران و محیط‌های نصب آنها سفارشی سازی کرد. علاوه بر کیفیت تصویر فوق العاده با رنگ خیره کننده در زاویه دید گسترده، فناوری micro LED  ال‌جی آزمایش‌های سختی را برای گسترش شعله سطح و سازگاری الکترومغناطیسی پشت سر گذاشته است.

MAGNIT All-in-One ال‌جی که برای اتاق‌های کنفرانس ایده‌آل است، دارای کنترل‌های قابل دسترس آسان، بلندگوهای داخلی و یک کنترلر برای استفاده راحت و ساده از آن است. راهکارMicro LED ال‌جی برای اتاق‌های کنترل شرکتی که دارای صفحه‌نمایش‌های بزرگ و قابلیت‌های نظارت مداوم هستند و همچنین راهکار LG MAGNIT برای استودیوهای تولید مجازی، بازتولید دقیق تصویر و سازگاری با تجهیزات مختلف فیلم‌سازی مناسب هستند. نمایشگرهای Micro LED ال‌جی برای مجموعه های لوکس از پردازنده α9 (Alpha) AI  برای ارائه تجربه تماشایی فوق‌العاده و کیفیت تصویر بهینه شده برای محتوا استفاده می‌شوند.

یک اتاق لوکس با LG MAGNIT 118 اینچی و راهکارهای ساینیج دیجیتال UHD 49، 55 و 65 اینچی که دارای قاب‌های جدید الهام گرفته از گالری‌های هنری (در سه رنگ شیک ارائه می‌شوند) تجربه‌ سینمایی انحصاری را ارائه می‌دهد. با Apple AirPlay، مهمانان می‌توانستند محتوا را از آیفون یا آیپد خود، چه در قالب فیلم‌ و چه برنامه تماشا کنند یا هر چیزی را که در دستگاه‌های اپل خود دارند، از جمله عکس‌ها، ویدیوهای شخصی، بازی‌ها و موارد دیگر، مستقیماً روی تلویزیون‌های ال‌جی هتل جابه‌جا(استریم) کنند. مهمانان به سادگی پس از ورود به اتاق، یک کد QR منحصر به فرد روی صفحه نمایش را اسکن کردند تا آیفون یا آیپد خود را به صورت خصوصی و ایمن برای مدت اقامتشان مستقیماً به تلویزیون اتاق متصل کنند.

منطقه شرکتی سه نمایشگر LG MAGNIT را نشان می‌دهد: یکی برای فیلم‌برداری از سخنرانی‌های مدیرعامل یا تبلیغات، دیگری با یک واحد منبع تغذیه قابل جدا شدن برای استفاده در اتاق‌های کنترل، و مدل All-in-One با کنترلر و بلندگوهای داخلی برای اتاق‌ جلسات. همچنین تابلوهای LED All-in-One  با نسبت تصویر 21:9 و 171 اینچ و تابلوهای دیجیتال LCD با نسبت تصویر 21:9 و 105 اینچ که با پلتفرم‌های کنفرانس ویدیویی واید اسکرین به خوبی کار می‌کنند، به نمایش گذاشته شدند. این تابلوها همچنین با راهکارهای یکپارچه شرکای ال‌جی برای پاسخگویی به نیازهای خاص کاربران سازگار هستند.

منطقه خرده فروشی، راهکارهایی را به نمایش گذاشت که تجربه خرید را افزایش داده و برای اپراتورهای فروشگاه درآمد تبلیغاتی ایجاد می کند. ساینیج‌های دیجیتال ال‌جی برای بوتیک‌های خرده فروشی، رستوران‌ها، نانوایی‌ها و کافه‌ها شامل تابلوهای LED کششی 79 اینچی، ایده‌آل برای نمایش محتوای برند هستند؛ Transparent OLED که به عنوان تابلوی منوی دیجیتال عمل می‌کند و ال‌جی کیوسک که گزینه ای راحت برای سلف سرویس ارائه می دهد. ال‌جی همچنین با استفاده از ویژگی تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده "LG DOOH Ads"، سهولت انتخاب و پخش تبلیغات داخل فروشگاه را نشان می‌دهد که محتوای تبلیغات را با توجه به مشتریان بهینه می‌کند.

صفحه نمایش OLED شفاف 55 اینچی جدید با حاشیه های نازک، امکان نصب "ویدیو وال" به شکل NxN را فراهم می کند که به عنوان یک پارتیشن باز عمل و در عین حال خریداران را ترغیب می کند. همچنین، تابلوهای LED-LCD دو طرفه ال‌جی (86 اینچ LED و 75 اینچ LCD) امکانات جذابی را برای نمایش همزمان تبلیغات به بازدیدکنندگان داخل فروشگاه و رهگذران به نمایش می گذارد. این فضا همچنین کارایی در محیط و تطبیق پذیری نمایشگرهای OLED شفاف کششی 37 اینچی و 30 و 55 اینچی عمودی را نشان می دهد.

منطقه آموزش دارای یک کلاس دیجیتال مجهز به LG CreateBoard – تخته‌های دیجیتال تعاملی (55 تا 86 اینچ) است. مربیان می توانند به راحتی از طریق مرورگر وب خود، کلاس ها را بارگذاری کرده و از طریق کدهای QR به دانش‌آموزان دسترسی دهند. LG CreateBoard، راه‌کار یک‌پارچه برای تولید مجازی، گزینه‌ای عالی برای برنامه های فیلم‌سازی دانشگاهی است که شامل صفحه نمایش های LED برای نمایش پس زمینه های پردازش شده به صورت دیجیتالی، برای نوشتن و نمایشگرهای OLED برای مرور فیلم ها است.

برای ارتقای تجربه مشتری، ال‌جی نرم‌افزارهای Cloud مختلفی ارائه کرده که مدیریت کارآمد نمایشگرهای دیجیتال پیشرفته خود را تسهیل می‌کند. پلتفرم یکپارچه LG Business Cloud به کاربران امکان می‌دهد راه‌حل‌های Cloud موجود برای ساینیج‌های دیجیتال ال‌جی و تلویزیون‌های تجاری را بررسی، اشتراک و مدیریت کنند. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانستند LG SuperSign Cloud را مشاهده کنند که امکان ایجاد و توزیع محتوا برای تابلوهای دیجیتال را دارد و LG Pro:Centric Cloud که تجربه‌ مهمان‌نوازی را بهبود می‌بخشد و راه‌حل مدیریت از راه دور LG ConnectedCare را بررسی کنند.

علاوه بر این، ال‌جی برای مقابله با تهدیدات سایبری پیچیده‌تر ناشی از هوش مصنوعی، سیستم امنیتی نمایشگرهای تجاری خود، LG Shield را معرفی کرد. LG Shield تحت WebOS برای محافظت در برابر تهدیدات امنیتی، ایمن‌سازی سرورهای مرکزی، برنامه‌ها و سیستم‌عامل‌ها عمل می‌کند. عملکرد امنیتی آن ارزیابی معیارهای مشترک جهانی را انجام داده و گواهینامه EAL 2 و ISO/IEC DIS 18974 را دریافت کرده است.

در نمایشگاه ISE 2024، ساینیج‌های دیجیتال، پلتفرم‌های مدیریت Cloud و همکاری‌های ال‌جی با شرکای حرفه‌ای در صنایع مختلف، توانایی بی‌نظیر آن‌ها را در ارائه راه‌حل‌های یک‌پارچه‌ای که برای طیف وسیعی از فضاها بهینه‌سازی شده‌اند، نشان می‌دهد. 

نظرات : 0

ثبت نظر

14194