۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

تداوم سودآوری پدیسار انفورماتیک طی ۵ سال؛ رشد ۲۵۰ درصدی سود خالص شرکت در سال ۱۴۰۲

ICTPRESS - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پدیسار انفورماتیک برگزار شد و صورت‌های مالی سال ۱۴۰۲ این شرکت به تصویب سهامداران رسید.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی جامپ، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام این شرکت، روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه، با حضور کلیه سهامداران، اعضای هیات مدیره بانک ایران زمین، هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت و نماینده حسابرس مستقل و بازرس قانونی، در سالن کنفرانس بانک ایران زمین، به ریاست اصغر باباپور معاون فناوری اطلاعات بانک بعنوان نماینده هلدینگ جهان ارقام پارس، برگزار شد.

در ابتدای جلسه، گزارش هیات مدیره به مجمع در خصوص فعالیت‌ها و عملکرد شرکت در سال مالی ۱۴۰۲ از سوی کریمی مدیرعامل پدیسار انفورماتیک، ارائه شد.

 


علیرضا کریمی با بیان دستاوردهای شرکت به تداوم روند سودآوری طی ۵ سال گذشته و رشد بی‌سابقه در سال مالی ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ارزش دارایی‌ها ۲۳۰۰ درصد افزایش یافته و افزایش درآمدهای عملیاتی منجر به رشد ۲۵۰ درصدی سود خالص شرکت شده و این در حالی است که در بخش سرمایه‌های انسانی ضمن توسعه در جذب نیروی متخصص، با افزایش سرانه درآمدي به ازای هر نیروی انسانی مواجه بوده ایم.

وی با بیان يكي دیگر از دستاوردهای این شرکت در سال مالي گذشته به آماده سازی پلتفرم مرکز تماس دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی بر بستر فناوری ابری به عنوان دستاوردی منحصر بفرد اشاره کرد که بر اساس این پلتفرم راه‌اندازی شعبه مجازی در بانکداری دیجیتال امکان پذیر می‌شود.

کریمی در ادامه گفت: در بخش آموزش، آکادمی آموزشی پدیسار با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای راه اندازی شده است که در حوزه های تخصصی آموزش های مرکز داده، رایانش ابری، شبکه و برگزاری دوره‌های دیگر را در برنامه دارد.

 


وی همچنین در حوزه پشتيباني به معرفی طرح جدید پشتيباني پيشگيرانه تجهيزات شعب و زيرساخت مراكز داده مبتني بر استاندارد ITIL برای اجرا در سال پیش‌رو پرداخت.

مدیرعامل پدیسار در بخش دیگری از سخنان خود به محصول دانش بنیان این شرکت اشاره کرد که در مرحله ارزیابی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار دارد.

بنابراین گزارش، مجمع پس از استماع گزارش هیات مدیره، گزارش حسابرس، بحث و بررسی پیرامون دستور جلسه، صورت‌های مالی شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ را با اکثریت آراء تصویب کرد.

 


پدیسار انفورماتیک منطبق بر راهبرد آموزش، مشاوره، طراحی، اجرا و پیاده‌سازی پروژه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات بر لبه تکنولوژی، به عنوان یکی از شرکت‌های هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین (جامپ) فعالیت می‌کند.

نظرات : 0

ثبت نظر

57502