۱۴۰۳ یکشنبه ۲۷ خرداد

رئیس کمیسیون اینترنت اشیا سازمان نصر تهران: به دنبال پیوند اقتصاد سنتی و دیجیتال در الکامپ هستیم

ICTPRESS - رئیس کمیسیون اینترنت اشیا سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران گفت: امیدوارم در الکامپ 27، شاهد حضور پررنگ‌تر شرکت‌های حوزه اینترنت اشیا و هوشمندسازی باشیم چراکه نیازهای صنعت و جامعه در این حوزه روز به روز در حال افزایش است.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، روزبه بابازاده درباره‌ برگزاری نمایشگاه الکامپ می‌گوید: امیدوارم در الکامپ 27، شاهد حضور پررنگ‌تر شرکت‌های حوزه اینترنت اشیا و هوشمندسازی باشیم چراکه نیازهای صنعت و جامعه در این حوزه روز به روز در حال افزایش است. امیدواریم فضای الکامپ امسال به صورتی باشد که نمایندگان صنایع سنگین و سنتی نیز حضور داشته باشند تا در همکاری با شرکت‌های فناور، فضای اقتصادی خوبی را رقم بزنند و شاهد سرمایه‌گذاری آن‌ها در اکوسیستم اقتصاد دیجیتال کشور باشیم.

وی همچنین گفت: در سال‌های گذشته ما الکامپ ترند را داشتیم که هدف آن معرفی شرکت‌هایی بود که در لبه تکنولوژی حرکت می‌کردند. در این دوره سعی داریم با همکاری کمیسیون‌های اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و علم داده، به نحوی برند الکامپ را در نمایشگاه الکامپ 1403 دوباره احیا کنیم.

نظرات : 0

ثبت نظر

70701