۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت

بایکس کسب و کار الکترونیکی را رونق می بخشد

به گزارش ICTPRESS؛ در حالی که توسعه تجارت الکترونیکی در کشور از سوی بخش دولتی به شعارهایی بلند مدت تبدیل شده که یکی از مفاهیم کاربردی آن فقط چرخه عملیات پرداخت های الکترونیکی قبوض آبونمان از طرف مردم است ، متفکران توسعه تجارت الکترونیکی در بخش خصوصی عملیات کاربردی را در جهت کاهش زمان ، هزینه ،انرژی که مزایای مهم تجارت الکترونیکی است در فضایی امن با ایجاد اعتماد الکترونیکی و ضمانت های اجرایی برای شهروندان الکترونیکی برنامه ریزی می کنند.
در همین شهر تهران و در میان بخش خصوصی اکنون گروه فنی و تخصصی کسب و کار و تجارت الکترونیکی هونوپرداز روی روشی متمرکز شده و برنامه ریزی کرده اند که موجبات صرفه اقتصادی و درآمدزایی را در یک چرخه زیبای تجارت الکترونیکی و اینترنتی برای کاربران ایران به صورت بومی فراهم می کند.
آن ها برای این کار بستر مناسب فرهنگی را فراهم کرده و نرم افزارهای لازم را طراحی کرده اند.
اکنون تهرانی ها و در فاز بعدی شهروندان سراسر ایران می توانند از مزایای این طرح بهره مند شوند.
مقصد بعدی این طرح جزیره کیش خواهد بود اگر در تهران و کرج رضایت قلبی این گروه خوش فکر از اجرای طرح جلب شود.
این گروه به تازگی با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین بایکس فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده اند که روز گذشته در نشستی خبری نوع فعالیت خود را برای رسانه ها تشریح کردند.
مسعود  طباطبایی، مدیرعامل شرکت هونوپرداز با بیان اینکه سایت بایکس در واقع کوپن تخفیف به کاربران ارائه می‌دهد، می‌گوید: این طرح که برگرفته از سایت  group un آمریکاست پدیده جدیدی در دنیای اینترنت بوده و سبک خاصی در دنیای تجارت الکترونیکی ایجاد کرده است.
وی می‌افزاید: بایکس یک فروشگاه آنلاین است که تخصص آن فروش خدمات یا کالاست. در بایکس از روشی جدید برای فروش محصول استفاده می‌شود؛ روشی که به صاحبان کالا اطمینان می‌دهد چه تعداد مشتری در چه زمانی محصول آنها را خریداری می‌کنند.
وی اضافه می‌کند: پس از بررسی بازار کشور و شناسایی نقاط قوت و ضعف آن، نرم افزار مورد نیاز این طرح را تولید کرده‌ایم و از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کنیم.
طباطبایی با بیان اینکه کار  شرکت  هونو پرداز گرفتن تخفیف از صاحبان کسب‌وکار و ارایه آن با قیمت کمتری به کاربران است، می‌‌گوید: روش کار به این صورت است که صاحبان کسب و کار به جای روش‌های سنتی تبلیغات، از طریق سایت ما محصول خود را به فروش می‌رسانند.در واقع آنها به مشتریان اینترنتی بین 50 تا 90 درصد تخفیف می‌دهند و ما در قبال آن تعداد مشخصی مشتری به آن ها معرفی می‌کنیم.
وی اضافه می‌کند: در این گونه سایت‌ها اعضایی که عضو می‌شوند به دنبال تخفیف هستند. کاربرانی که در سایت بایکس ثبت نام کنند روزانه یک ایمیل دریافت می‌کنند که در آن خدماتی که تخفیف خورده‌اند معرفی می‌شود. به طور مثال رستورانی با شرکت ما قرارداد می‌بندد که 50 درصد روی غذاهای خود تخفیف دهد. این امر از طریق ایمیل به کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده‌اند اطلاع‌رسانی می‌شود و به مشتریان علاقه‌مند کوپن تخفیف داده خواهد شد.
مدیرعامل شرکت هونو پرداز در ادامه می‌افزاید: سه روش برای پرداخت وجه از مشتریان در نظر گرفته‌ایم. پرداخت الکترونیکی، پرداخت در محل به صورت نقدی و پرداخت توسط کارت که برای پرداخت الکترونیکی با بانک پارسیان و سامان قرارداد بسته‌ایم.
وی ادامه می‌دهد: صاحبان کسب و کار در قبال معرفی و فروش محصولات‌شان از طریق سایت بایکس بخشی از درآمد ناشی از فروش خود را به ما  پرداخت می‌کنند. این اقدام برای صاحبان مشاغل مزیت‌های زیادی دارد. زیرا  هم محصولات آنها تبلیغ می‌شود و هم مطمئن هستند که ما تمام تلاش خود را برای فروش محصولات آنها خواهیم کرد.
مسعود طباطبایی با بیان اینکه باید به تدریج فرهنگ تجارت الکترونیکی را در جامعه پیاده کنیم، می‌گوید: مهم‌ترین رسالت ما فرهنگ‌سازی در زمینه تجارت الکترونیکی است. در مورد تجارت الکترونیکی تاکنون صحبت‌های زیادی شده است ولی متاسفانه مردم هنوز به آن اعتماد لازم را ندارند.
وی اضافه می‌کند: من معتقدم ایده تخفیف آنلاین به مردم انگیزه می‌دهد تا تجارت الکترونیکی را تجربه کنند.
طباطبایی می‌افزاید: شرکت‌هایی که در سطح جهانی این کار را انجام می‌دهند دارای درآمدهای بسیاری هستند. این امر نشان می‌دهد که ارائه کوپن تخفیف کالا از طریق اینترنت در کشور ما نیز به تدریج خواهان پیدا خواهد کرد.
وی در مورد اهداف مهم فعالیت شرکت می‌گوید: این نوع تجارت به صاحبان کسب وکار کمک می‌کند تا کارشان رونق پیدا کند، از طرفی مردم نیز از خدمات با قیمت مناسب بهره‌مند خواهند شد.
طباطبایی با بیان اینکه فعالیت شرکت را در سه فاز برنامه‌ریزی کرده‌ایم، می‌گوید: نخستین گام ارائه کوپن تخفیف از طریق وب سایت اینترنتی است ولی با روی کار آمدن اپراتور سوم و توسعه زیرساخت‌های تلفن همراه از طریق موبایل این خدمات را ارائه خواهیم داد. برنامه سوم نیز به زودی اعلام می‌شود.
وی با اشاره به تعداد کاربران اینترنت در تهران می‌گوید: در حال حاضر طبق آمار رسمی 7 میلیون کاربر اینترنت در تهران  و 24 میلیون کاربر اینترنت در کل کشور داریم که ما فعالیت خود را با در نظر گرفتن 7 میلیون کاربر اینترنت در تهران شروع کرده‌ایم و به تدریج هر یک ماه یک شهر را افتتاح خواهیم کرد.
طباطبایی با بیان اینکه شرکت در چهار سال نخست به دنبال سود نیست، می‌گوید: ما  تمام تلاش خود را می‌کنیم تا فرهنگ استفاده از کوپن تخفیف مانند سایر کشورها گسترش پیدا کند و برنامه‌مان این است که همه استان‌ها را در چهار سال آینده فعال کنیم.
وی در مورد خدماتی که شامل حال تخفیف می‌شوند، می‌گوید: خدمات گردشگری و جهانگردی، ورزش، سلامتی و زیبایی، آموزش، توریسم و غیره شامل این تخفیف هستند. در مجموع بایکس تمام فعالیت‌های خدماتی را  پوشش می‌دهد و ما پیش‌بینی می‌کنیم در ماه اول صد هزار نفر عضو داشته باشیم.
روشی مدرن برای پولدار شدن و خوب پس انداز کردن
هنوز تعداد زیادی از مردم آگاه نشدند که با استفاده از نرم افزار و اینترنت میتوان راحتتر و زیادتر سود کرد.  همچنین هستند کسانیکه آرزو دارند از بهترین رستورانها و باشگاه های ورزشی استفاده کنند و کالاهای لوکس بخرند. آشنائی با اینترنت امکان پولدار شدن و استفاده از بهترین مکانها و خریدن لوازم شیک را به شما می دهد. مکانیزم اطلاع رسانی در دنیای مجازی  به گونه ای است که در چند دقیقه میتوان به هزاران نفر ایمیل فرستاد و امکان خرید کلا یا خدمات را با تخفیف باور نکردنی (50 تا 90 صد) در اختیار مردم قرار داد.
سایت بایکس www.buyex.ir با ابتکار و خلاقیت بستری فراهم کرده است تا مردم بتوانند خدمات و کالای مورد نیاز خود را با 50 تا 90 درصد تهیه کنند و از طرفی به مفازه داران و شرکت ها کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را بدون دغدغه با سرعت به فروش برسانند. برای استفاده از امکانات فوق، علاقمندان باید در سایت بایکس ایمیل و شهر خود را وارد کنند و عضو بشوند.

نظرات : 0

ثبت نظر

28101