۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت

اجراي پروژه‌ شهر الكترونيكي در 1150 شهر كشور

به گزارش ICTPRESS؛ علي‌اكبر جلالي، مسئول كميته دولت الكترونيكي در طرح تحول اداري كشور در نشست شوراي روابط عمومي استانداري‌هاي منطقه يك كشور در سمنان اظهار كرد: اين طرح با هدف ترويج فرهنگ استفاده از شهرهاي الكترونيك براي توسعه خدمات و ارائه فعاليت‌هاي دولت و دستگاه‌هاي اجرايي كشور اجرا مي‌شود.
وي در ادامه افزود: در نظر است تمام شهرهاي كشور يك شهر الكترونيك نيز داشته باشند، سمنان نيز اولين استان الكترونيك كشور است، در اين استان فاز اول و دوم به اتمام رسيده و مرحله سوم آن در حال اجراست و بيش از 30 هزار ركورد اطلاعات در اين استان به شبكه شهرهاي الكترونيك وارد شده است.
جلالي بيان كرد: تاكنون هزار و 100 دفتر آي سي تي روستايي راه‌اندازي شده و توسعه آن به يك هزار و 700 دفتر در برنامه قرار دارد.
وي ايجاد مدارس هوشمند با همكاري وزارت آموزش و پرورش را نيز از ديگر برنامه‌ها دانست و گفت: برنامه‌ريزي به گونه‌اي است كه به عنوان نمونه هر دانش‌آموز بايد هر شب يك بار به شهر الكترونيك مراجعه و انشاء خود را با كمك شهر الكترونيكي تهيه و ارائه كند.
وي متذكر شد: نقش روابط عمومي‌ها در توسعه فرهنگ استفاده از شهرهاي الكترونيك مهم است، تمام مديران و فعالان در بخش روابط عمومي بايد دانش استفاده از فناوري اطلاعات و سامانه‌هاي الكترونيكي را داشته باشند.

نظرات : 0

ثبت نظر

34160