۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

1899 سامانه خرید و یا پشتیبانی شرکت مخابرات استان تهران

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، موسی شیردل مسئول واحد ناک مخابرات منطقه 8 تهران ضمن بیان این مطلب گفت: مشترکان برای ثبت نام و درخواست اینترنت پرسرعت پس از تماس با سامانه 1899 و انتخاب کلید شماره (1) شماره تلفنی را که درخواست اینترنت پرسرعت (adsl) روی آن دارند وارد کرده تا به اپراتور وصل و ثبت نام انجام شود.
وی ادامه داد: چنانچه مشترکان درخواست ارتباط با واحد پشتیبانی فنی را داشته باشند پس از قراردادن یک دستگاه تلفن روی خط adsl و تماس با سامانه 1899 از دو طریق می توانند به واحد مذکور متصل شوند.
ابتدا شماره تلفن اینترنت پرسرعت خود را وارد کرده جهت گذاشتن پیغام خرابی کلید شماره (1) را فشار دهید سپس مجدداً شماره تلفن اینترنت پرسرعت را وارد کرده و پیغام خود را بگذارید در انتها کلید (9) را فشار داده و از سیستم خارج شوید.
وی خاطر نشان کرد: در صورتیکه کاربران کلید شماره (9) را نفشارند پیغام خرابی آنان ثبت نمی شود. پس از ثبت خرابی در مدت کمتر از یک ساعت کارشناسان واحد پشتیبانی با کاربر مربوطه تماس گرفته تا مشکل را در اسرع وقت برطرف کنند .
شیردل در پایان گفت: کاربران جهت ارتباط با کارشناسان دیتا در خصوص اعلام خرابی و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت پس از تماس با سامانه 1899 و انتخاب کلید شماره (1) کلید 2 را انتخاب و شماره تلفن خط اینترنت پرسرعت خود را وارد کرده و مجدداً کلید (2) را فشار داده تا ارتباط مستقیم برقرار شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

35487