۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

ششمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات برگزار مي شود

به گزارش ICTPRESS ؛ محمود کمره‌ای "دبیر کمیته علمی سمپوزیوم بین‌المللی IST2012 " با بیان اینکه این سمپوزیوم در هشت زمینه و 66 زیرمجموعه برگزار مي‌شود گفت: اين سمپوزيوم به مدت سه روز فعالیت کرده و به موضوعاتی مثل "میدان ها و امواج، مخابرات بی‌سیم و ماهواره، مخابرات نوری، تئوری شبکه‌ها، فناوری اطلاعات، امنیت ارسال داده‌ها ، تصمیم سازی و برنامه‌ریزی و نیز موارد استراتژیک در فناوری اطلاعات و ارتباطات" مي‌پردازد.
کمره‌ای تاكيد كرد: هدف و ضرورت برگزاری این سمپوزیوم علمی، تبادل نظر و انتقال اطلاعات علمی با توجه به رشد علمی کشور و تهیه مقالات و جمع آوری اطلاعات محققان است، پیشبرد صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات و رصد آخرین دستاوردهای علمی کشور و نیز ایجاد محیطی برای تبادل نظر علمی از جمله خروجی‌های این سمینار با توجه به تجربه‌های گذشته خواهد بود.
وي گفت: آخرین مهلت دریافت مقالات به این سمپوزیوم علمی 10 تیرماه سال جاری است و زمان اعلام نتایج پذیرش مقالات دوم مهرماه و تاریخ دریافت نهایی مقالات پس از اصلاحات نیز 20 مهرماه امسال خواهد بود.
او با تاکید بر تغییر جهت نسبی این سمپوزیوم نسبت به 5 دوره گذشته تاکید کرد که ششمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات بر مقوله فناوری اطلاعات نگاهی ویژه خواهد داشت. مکان برگزاری این سمپوزیوم بین المللی تهران است و در صورتی که با پیشنهادمان موافقت شود، ممکن است مکان برگزاری به جزیره کیش تغییر یابد.
وی گفت: پیش بینی مي‌شود در کنار برگزاری این سمپوزیوم حدود 15 تا 20 کارگاه آموزشی مرتبط نیز برپا شود؛ در این سمپوزیوم سخنرانان کلیدی از کشورهای مختلف حضور خواهند داشت و ارائه مقالات نیز از کشورهای مختلف خواهیم داشت.

نظرات : 0

ثبت نظر

96943