۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

نايب رئيس مجلس برحمایت از برنامه های قرآنی تأکید كرد

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران، ظهر روز دوشنبه 28 فروردين ماه مهندس محمدرضا باهنر، نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي و نمایندگان همراه با حضور در شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن گفتگو با مدیرعامل و مديران ارشد همراه اول با جشنواره قرآني ايمان كه از برنامه هاي مورد حمايت اپراتور اول است آشنا شدند و از نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی همراه اول بازدید کردند..
مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول در این دیدار، انگیزه همراه اول از ورود به طرح جشنواره قرآنی ایمان را احساس مسؤولیت و وظیفه در قبال گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه اعلام کرد.
باهنر نیز در اين ديدار ضمن تأكيد بر گسترش فرهنگ قرآني در جامعه، برگزاري جشنواره قرآني ايمان وزارت آموزش و پرورش با مشارکت همراه اول در مدارس را از موارد درخشان در اين عرصه ارزيابي و اظهار امیدواری کرد این گونه اقدامات ارزشمند فرهنگی، به سنت حسنه در میان تمامی شرکت های کشور تبدیل شود .
گفتنی است: جشنواره سراسري قرآني ايمان، اولين برنامه از جشنواره دانش همراه اول است كه وزارت آموزش و پرورش با حمايت همراه اول به عنوان تنها حامي اين جشنواره، به منظور تشويق دانش آموزان سراسر كشور به آموزش قرائت صحيح و حفظ قرآن كريم و با هدف ارتقاي حداكثري فرهنگ گهربار قرآني و پرورش 12 ميليون حافظ قرآن كريم، اقدام به تهيه و توزيع بسته فرهنگي كرده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

99323