۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

سرویس پیامک اینترنتی راه‌اندازی شد

به گزارش ICTPRESS به نقل از سینا؛ شرکت مخابرات استان تهران به تازگی سرویسی را فعال کرده است که به واسطه این سرویس، مشترکین می‌توانند با شماره‌ تلفن ثابت خود و از طریق اینترنت، به مشترکان تلفن همراه و یا تلفن ثابت پیامک ارسال کنند.
بنابراین شماره‌ فرستنده‌ پیامک، همان شماره‌ تلفن ثابت مشترک بوده و حتی مشتریان شما نیز می‌توانند به شماره‌ تلفن ثابت مقصد پیامک ارسال کنند و ارسال‌کننده پیامک‌ها را از طریق اینترنت و در هر ساعت از شبانه روز، با استفاده از پنلی که شرکت آسانک به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد، مشاهده کنند.
استفاده از این سرویس جدید مخابرات، باعث خواهد شد که پیامک‌هایی که برای اطلاع‌رسانی، تبلیغات و تعامل با مشتریان ارسال می‌شوند به جای ارسال با پیش شماره‌ ۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰ و یا ۳۰۰۰، با شماره‌ تلفن ثابت شما و پیش شماره ۰۲۱ ارسال شوند. بنابراین گیرنده پیامک می تواند به راحتی ارسال‌کننده را شناسایی کرده و بلافاصله با وی تماس بگیرد و یا پیامک ارسال کند. به واسطه این سرویس، شماره تلفن تماس ارسال کننده، قابلیت تبدیل شدن به شناسه پیامکی برای ارسال و دریافت پیامک را خواهد داشت.
امکان فعالسازی سرویس پیامک اینترنتی برای تمامی کسانی که مالکیت خط تلفن ثابت را دارند و ارسال پیامک با شماره‌ای که دقیقا مطابق با شماره تلفن ثابت ارسال‌کننده است از مزایای سرویس ارسال و دریافت پیامک با شماره تلفن ثابت است.
سرویس پیامک اینترنتی این امکان را به کاربر می‌دهد تا در حین کاربری اینترنت، بدون نیاز به تلفن همراه و گوشی تلفن ثابت، پیامک ارسال و یا دریافت کرده و به صورت لحظه ای وضعیت پیامک‌های ارسالی و یا دریافتی را پیگیری کند.

نظرات : 0

ثبت نظر

92360