۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

نخستین شماره فروردین ماه 1391 ماهنامه ارتباطات منتشر شد

در سرمقاله ، هفت عامل تعامل تغییر و حرکت سازمان شامل: استراتژی، ساختار، سیستم، مهارت ها، کارکنان، ارزش های مشترک و سبک مشهور به 7" اس " (S) مورد بررسی قرار گرفت .
مشخصات افراد سازمان از لحاظ تحصیلات ، دانش ، سابقه و تخصص ، اصول کارکردی یا زمینه های کاری ، نحوه مدیریت منابع انسانی ، نحوه مدیریت منابع انسانی ، روش های جذب ، نگهداشت و توسعه شغلی ، معیارهای انتخاب و ارتقاء و مسیر شغلی و آینده شغلی از جمله اصول زیربنایی در این « اس »ها عنوان شد ه است .
در این سرمقاله با اشاره به اینکه تعداد کارکنان پیمانکاری بیش از دو برابر کارکنان رسمی است و تغییر وضعیت همه در یک زمان ممکن نیست و البته از این شرایط راضی نیستیم.آمده است : برنامه هایی پیش بینی شده که ان شاء الله... اجرایی می شود. جذب تدریجی افراد لیسانس به بالا در رشته های مطلوب از طریق آزمون ، مصاحبه و گزینش از جمله آنهاست .
در این شماره گفت و گو با مهندس فیضی در باره چند و چون شسکام ، شکل گیری ، اهداف و نتایج آن را می خوانید ؛ و دیدگاه های مدیران ارشد مخابراتی جهان رادر مورد کنگره موبایل بارسلون 2012 را خواهید دید .
تدوین استراتژی و مدل عملیاتی ، شرکت مخابرات ایران ، در گردهمایی مدیران مخابرات ، در روز 23 اسفند 1390 نیز عنوان گزارشی است که به مسایل چند و چون ساختارنو مخابرات ، مخابرات قبل از خصوصی شدن ، بازار مخابرات ، ساختار سازمانی ، ارتباطات سیّار، ساختارِ نو و مدل عملیاتی مخابرات ، پرسش و پاسخ مدیران شرکت مخابرات ایران و چند و چون بودجه سال 1391 مخابرات پرداخته است .
خواندن این گزارش و دیگر مطالب ، از جمله مطلبی در زمینه ی شعار سال 2012 اتحادیه جهانی مخابرات مقالات ، اخبار متنوع در حوزه ICT ایران و جهان برای همکاران و همه خوانند گان عزیز ارتباطات خالی از لطف نیست .

نظرات : 0

ثبت نظر

40282