۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

دریافت مجوز برای فعالیت لازم است

به گزارش ICTPRESS ؛ حسن علیزاده در مورد فعالیت فعلی مجمع ناشران الکترونیک و حضور این اتحادیه در نمایشگاه های مختلف و ارائه مجوز به تولیدکنندگان نرم افزار تاکید کرد که هرگونه فعالیت این مجمع از نظر مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی غیرقانونی است و این مجمع برای حضور در هرگونه نمایشگاه باید از این مرکز مجوز دریافت کند.
وی با بیان اینکه مجمع ناشران الکترونیک حدود 10 سال پیش و برای 2 دوره متوالی مجوز فعالیت 6 ماهه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است، افزود: این مجوز هم اکنون ابطال شده است و از این پس برای فعالیت باید درخواست خود را به مرکز رسانه های دیجیتال اعلام کند.
علیزاده نظارت بر محتوا را از جمله مسئولیتهای این مرکز برشمرد و تاکید کرد که صدور مجوز نرم افزار از سوی مجمع ناشران الکترونیک وجاهت قانونی ندارد؛ همچنین هیچ اتحادیه و تشکلی در این زمینه بدون اخذ مجوز از مرکز رسانه های دیجیتال امکان حضور در هیچ نمایشگاهی را نخواهند داشت.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم فعالیت 2 اتحادیه قوی برای دفاع از منافع بخش خصوصی تاکید و از ارائه تقاضا برای تشکیل این اتحادیه ها استقبال کرد.

نظرات : 0

ثبت نظر

87522