۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

ويدئو پروژكتور Optoma مدل HD33

به گزارش ICTPRESS ؛ ويديو پروژكتور اپتما مدل HD33 بهترين گزينه براي كاربراني است كه مايل به تماشاي فيلم هاي سه بعدي با كيفيت عالي هستند. با استفاده از اين پروژكتور، تصوير بزرگترين تلويزيونها نيز به نظر كوچك مي‌آيند. كيفيت تصاوير بزرگ 150 اينچي حاصل از اين پروژكتور، اثر سه بعدي آنرا به گونه اي افزايش مي دهد كه بيننده هنگام تماشاي فيلم سه بعدي، خود را درون و بخشي از فيلم حس مي‌كند و اين موضوع هيجان تماشاي فيلم را چندين برابر مي كنند.
HD33 با فناوري توليد تصوير DLP كه به دليل نسبت كنتراست بسيار بالا، مناسب ترين فناوري قابل استفاده در پروژكتورهاي سينماي خانگي است، تصاويري زنده و شفاف را به كاربران ارائه مي دهد به طوريكه كيفيت آن قابل مقايسه با كيفيت تلويزيون‌هاي با كنتراست بالا مي باشد. همچنين وضوح تصوير(1080p) FULL HD، ورودي HDMI و كنتراست فوق العاده 10,000:1 دراين ويديو پروژكتور تجربه واقعي داشتن سينماي سه بعدي در خانه را به ارمغان آورده و جزئياتي از فيلم را به تصوير مي كشد كه در تلويزيون ديده نمي‌شود.
سيستمPure D  اين پروژكتور با ويرايش اتوماتيك تصوير باعث ايجاد تصاوير 3 بعدي با كيفيتي بهتر مي‌شود و به اين ترتيب، كاهش شدت روشنايي كه ممكن است به دليل استفاده از عينكهاي active ايجاد شده باشد را جبران مي‌كند. عينك هايي كه هنگام تماشاي فيلم مي بايست استفاده شوند از نوع قابل شارژ3D-RF  هستند و به صورت همزمان در ايجاد كنتراست بالا و تصاوير روشن تر و همچنين حذف سايه و پرش تصوير تاثير گذارند. اين عينكها  از ايجاد تداخل در مواقعي كه چندين نفر مشغول ديدن فيلم هستند نيز جلوگيري مي‌كنند.
پروژكتور اپتما مدل HD33 با دريافت جوايز متعدد از آزمايشگاه‌هاي آناليز محصول مؤسسه‌هاي معتبر صوتي و تصويري اروپايي ، در جايگاه نخست پروژكتورهاي 3D قرار گرفته است.
 از مهمترين جوايز دريافتي اين محصول مي توان به اخذ جايزه كيفيت برتر ازAVForums  كه انجمن شماره يك تفريحات و سرگرمي هاي خانگي اروپا است و همچنين دريافت جايزه بهترين كالا از مجله تخصصي Best Buy اشاره كرد. كسب اين جوايز نشان دهنده موفقيت آميز بودن آناليز فني پروژكتور HD33 در آزمايش هاي استاندارد اين مؤسسه‌ها است.
اكنون در بازار ايران نيز HD33 توسط شركت مركز ماشين هاي اداري ايران و با قيمتي مناسب ، توزيع و پشتيباني مي‌شود و  ارزش آن را دارد تا براي لذت بردن از تماشاي فيلم‌هاي سه بعدي قسمتي از فضاي خانه  به اين محصول اختصاص داده شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

63096