۱۴۰۳ پنجشنبه ۰۳ خرداد

کیس تاشوی iPad، صفحه کلید بلوتوث فول سایز ارائه می‌كند

برخی برنامه های کاربردی عالی به نظر می رسد، صفحه کلیدها می توانند برای ورود اطلاعات متنی بسیار مناسب باشند. البته این مشکل به سرعت با به کارگیری کیس های همراه با صفحه کلیدهای بلوتوثی حل می شود.
به گزارش ICTPRESS به نقل از گيزمگ ؛ با این حال اکثر کیس های صفحه کلیدی بلوتوث دار، فول سایز نیستند. این کیس تاشوی بلوتوث‌دار جدید ، ساخت کشور ژاپن است.
تنها نمونه قابل مقایسه با کیس iPad شرکت ژاپنی الکام، butterfly ThinkPad قدیمی شرکت IBM است. این iPad ، هوشیارانه TK-FBP048ECBK نامیده شده و دارای کیس تاشو و صفحه کلید فول سایز  QWERTY با کلیدهای قابل لمس است و از نظر اندازه رقیب لپ‌تاپ به شمار می آید.
زمانیکه شما از صفحه کلید استفاده می کند، این کیس نصف شده و به عقب تا می شود و در پشت iPad قرار می گیرد تا از ضربه و خراش در امان باشد. این کیس تا حدی به اندازه ی iPad از نظر عرض و ارتفاع افزوده است و البته ضخامت آن را نیز افزایش داده است. به طور کلی این کیس زمانی که بسته است 23 میلیمتر (9/0 اینچ) ضخامت دارد و پورت شارژ آیپد را مسدود نمی کند. صفحه کلید آن با باتری لیتیوم آیون (Lithium ion) کار می کند و از طریق USB قابل شارژ شدن مجدد است.
قیمت این کیس 210 دلار امریکا است.


The TK-FBP048ECBK iPad case features a full-sized physical keyboard

نظرات : 0

ثبت نظر

48615