۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

استقبال از سرویس ویدئو کنفرانس رو به افزایش است

 با موفقيت انجام شد و با توجه به امکانات فنی موجود ، این سرویس امكان برقراري 3 كنفرانس همزمان 16 نقطه ای را دارد. 
به گزارش ICTPRESS ؛ وي با اشاره به امكان برقراري اين سرویس در 30 استان كشور با توجه به استقبال صورت گرفته از سوي مديران گفت : افرادي كه حتي يك بار از اين سرويس استفاده كردند ، مشترك اين سرويس شدند و همچنين قرار بود امكاناتي براي شركت‌هايي كه استفاده بيشتري دارند براي تخفيف انجام شود كــــه هنوز تصميم جديدي در اين باره گرفته نشده است.
متقي در خصوص افزايش تعرفه اين سرويس طي سال آينده گفت : هنوز صحبتي درباره افزايش تعرفه نداريم اما در پي آن هستيم تا اين سرويس upgrade شده و با كيفيت بالاتر و رويHD پخش شود و همچنين تعداد نودها نيز افزايش يابد.
معاون مدير كل كنترل شبكه استان تهران تصريح كرد : مشتركان اين سرويس مي‌توانند به صورت موردي سرويس در خواستي خود را دريافت كرده و به ازاء 2 ساعت ارتباط با یک نقطه برون استانی مبلغ دو میلیون و ششصد هزار ریال به اضافه 5% عوارض و مالیات پرداخت كنند. لازم به ذکر است ، چنانچه متقاضی همزمان درخواست برقراری ارتباط با چندین نقطه را داشته باشد هزینه کل از حاصل ضرب تعرفه مذکور در تعداد کل نقاط درخواستی متقاضی محاسبه می شود. البته تعرفه درون استانی ( داخل استان تهران ) به ازاء هر 2 ساعت مبلغ یک میلیون ریال در ارتباط با یک نقطه است.
وي از ديگر امكانات اين سرويس به امكان ضبط كنفرانس برگزار شده اشاره و بيان كرد : پس از برگزاري هر كنفرانس يك نسخه از كنفرانس روز به صورت DVD به برگزار كننده داده مي‌شود و در حال حاضر پهناي باند استفاده در اين سرويس برای هر نقطه 2مگابيت است.
متقي در پايان در توضيح تاثير نوسانات ارز به نحوه ارائه اين سرويس گفت : به دليل اينكه تجهيزات پيشتر خريداري شده بود اين سرويس دچار مشكلي نشده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

69895