۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

اهدای لوح تقدیر کارآفرینی به شرکت تجارت امن

به گزارش ICTPRESS به نقل از موسسه دیده بان آی تی، در مراسم معرفی کارآفرینان برتر حوزه ICT کشور، از مهندس محمد مبصری مدیر عامل شرکت تجارت امن به عنوان اولین توزیع کننده ارزش افزوده ایرانی آسیای غربی کسپرسکی (کامگارد) و تنها مرکز مجاز آموزش لابراتوار کسپرسکی و همچنین توزیع کننده انحصاری محصولاتی چون جی اف آی، گیت پروتکت، کلاویستر، FixMeStick و سایر محصولات امنیتی، با اهدای لوح تقدیر، تشکر و قدردانی شد.
شرکت تجارت امن همچنین در نمایشگاه تخصصی که همزمان با همایش ملی کارآفرینی در ICT برگزار شد، به معرفی آخرین محصولات و دستاوردها در حوزه امنیت شبکه پرداخت.
Kaspersky Open Space Security و راهکارهای امنیتی کلاویستر، جی اف آی و گیت پروتکت از جمله مهمترین و جدیترین محصولاتی است که تجارت امن به تازگی به بازار کشور معرفی کرده و در این نمایشگاه نیز اقدام به نمایش و عرضه آنها کرد.
بنا بر اين گزارش نمایشگاه تخصصی در کنار همایش ملی کارآفرینی در ICT در روز های 16 و 17 آبان ماه در هتل استقلال تهران برگزار و با استقبال فعالان حوزه بانکداری الکترونیک، امنیت فناوری اطلاعات، دانشگاهیان، اهالی صنعت ICT و رسانه های این حوزه روبرو شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

38138