۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

پرده برداری از نسل جدید موتور جستجوگر

به گزارش ICTPRESS به نقل از وال استریتژورنال ، طی دوماه گذشته شرکت مایکروسافت این موتور جستجو گر را به طور آزمایشی  راه اندازی کرده و بنا بر گفته مقامات این شرکت این موتور جستجوگر با داشتن فناوری جستجوی معنایی از قابلیت های بسیار بالایی نسبت به دیگر رقبا  برخوردار خواهد بود. آنها معتقدند : اين موتور جستجو اطلاعات را با جزييات و دقت بيشتري به نمايش درآورده و در زمينه محل قرارگيري اطلاعات نيز متفاوت از ديگر موتورهاي جستجو عمل مي كند.
مايكروسافت ظرف هفته هاي اخير در حال بررسي نقاط ضعف و قوت سرويس جستجوي تازه خود بوده و برخي تغييرات را در طراحي آن انجام داده است.
این شرکت اعلام کرده است که موتور جستجوی جدید دارای تغییرات قابل توجهی در ظاهر و عملکرد است. به‌عنوان مثال در سمت چپ صفحه اصلی، دسته‌بندی‌های موضوعی قرار دارد که کار جستجو را آسان‌تر و حساب‌شده‌ تر می‌کند.
گفتنی است از آنها که شرکت مایکروسافت در بخش فناوری جستجوی اینترنتی در جایگاه سوم جهان و پس از گوگل و یاهو قرار دارد اکنون تصمیم دارد با ارائه این موتور جستجو گر جدید عقب ماندگی ها را جبران کرده و اقتدار پیشین خود در این حوزه را مجدداً به دست آورد.

 

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

31366