۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

مشارکت ایران و آلمان در عرضه سامانه امنیتی در جیتکس 2009

به گزارش ICTPRESS ، این گزارش حاکی است ، شرکت ایدکو ( تجارت الکترونیک ایرانیان ) با همکاری کمپانی گیت پروتکت ، سامانه امنیتی جدیدی را در جیتکس عرضه کرده است که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده و برای اولین بار این سامانه در خاورمیانه در دسترس سازمانها و شرکتها و مدیران موسسات عمومی قرار گرفته است .
سامانه امنیتی گیت پروتکت با عنوان xUTMیا مدیریت یکپارچه تهدیدات مجموعه وسیعی از امکانات امنیتی را در یک دستگاه ارایه می دهد این امکانات عبارتند از دیواره آتش ، سیستم های تشخیص و جلوگیری از نفوذ ، ضد ویروس ، ضد هرزنامه ، شبکه های مجازی ، پالایش محتوا ، مدیریت ترافیک شبکه .
مهندس سینا بقایی مدیرعامل شرکت ایدکو و نماینده انحصاری گیت پروتکت در ایران که به همراه کارشناسان آلمانی در غرفه ای اختصاصی در جیتکس 2009 حضور یافته است در این زمینه اظهار داشت :محصولات گیت پروتکت بر اساس استاندارد ایزو 9241 که برای ارتباط ارگونومیک ( همانند سازی ماشین و انسان)در نظر گرفته شده طراحی و تولید شده است . 
همکاری بخش خصوصی ایران و آلمان در زمینه سیستم های رایانه ای و اینترنتی و گسترش دامنه این همکاری ها به خارج از مرزهای ایران ، نشان دهنده قابلیت های چشمگیر ایران در زمینه نرم افزار و سامانه های مبتنی بر فناوری اطلاعات است . استقبال شرکتها و موسسات دولتی و خصوصی سایر کشورهای منطقه خاورمیانه از سامانه گیت پروتکت در جیتکس قابل توجه بوده و نمونه ای موفق از مشارکت بین المللی شرکتهای ایرانی در بخش سامانه های نرم افزاری را به نمایش گذاشته است .
نمایشگاه جیتکس از 26 تا 30 مهر ماه جاری در دبی بر پا است . جمهوری اسلامی ایران با غرفه ای 66 متری میزبان 6 شرکت ایرانی در زمینه فناوری اطلاعات در جیتکس است . علاوه بر این ، حداقل 8 شرکت ایرانی دیگر به طور مستقل یا باهمکاری شرکتهای اروپایی یا عربی در جیتکس امسال حضور یافته اند .

نظرات : 0

ثبت نظر

87637