۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

به اشتراک گذاری مطالب آنلاین انتخاب اول کاربران

توئیتر و فیس بوک به منظور به اشتراک گذاری مطالب و اطلاعات بروز شده استفاده می کند .
به گزارش ICTPRESS  به نقل از "تی جی دیلی"، بررسی های انجام شده در ماههای آگوست تا سپتامبر سال جاری نشان می دهد که 19 درصد کاربرانی که از وب سایت های اجتماعی استفاده می کنند هدف اصلی شان بروز سازی اطلاعاتی در مورد خودشان است. که این رقم در بررسی های پیشین موسسه پیو در دسامبر 2008 و آوریل 2009 1 درصد اعلام شده بود.
بررسی های انجام شده از سوی موسسه تحقیقاتی "پیو" نشان می دهد که شاخص تمایل کاربران به اشتراک گذاری مطالب به روز شده از طریق سرویس هایی همچون توئیتر و فیس بوک به شدت در میان کاربران آمریکایی در حال افزایش است.
طبق این گزارش در حال حاضر 35 درصد کاربرانی که از وب سایت های فیس بوک ، مای اسپیس و یا LinkedIn استفاده می کنند حتما تمایل دارند ازتوئیتر نیز استفاده کنند .
همچنین در این سری تحقیقات مشخص شد که رابطه مسقیمی نیز میان تعداد ابزارهای متصل به وب با تمایل به استفاده از توئیتر وجود دارد. بدین ترتیب که 39 درصد افرادی که  به طور همزمان از 4 یا بیشتر ابزار الکترونیکی همچون لپ تاپ ، تلفن همراه ، کنسولهای بازی و یا کتاب خوان کیندل برای اتصال به وب استفاده می کنند تمایل زیادی به توئیت کردن هر روزه دارند که این رقم در افرادی با سه ابزار الکترونیکی 28 درصد و در افرادی با دو ابزار 19 درصد و در افرادی با یک ابزار 10 درصد است.
طبق گزارش پیو، متوسط سن استفاده از اینترنت در آمریکا 41 سال است و متوسط سن استفاده از اینترنت وایرلس 37 سال و متوسط سن استفاده از وب سایت های اجتماعی 34 سال است .
گفتنی است ؛ طبق این گزارش فیس بوک بیش از 300 میلیون کاربر اینترنت در جهان دارد و ماهانه بیش از یک میلیارد بار بازدید از این وب سایت انجام می شود که این رقم در خصوص توئیتر 55 میلیون بار گزارش شده است . بدین ترتیب 20 درصد کاربران آنلاین آمریکایی در توئیتر ، توئیت می کنند .

نظرات : 0

ثبت نظر

63253