۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

msi بر بالهای ماتریکس پرواز می‌کند

به گزارش ICTPRESS از روابط عمومي ماتريكس ، یکی از بخش‌های مهم این کمپانی تولید لپ تاپ است و با سرمایه گذاری زیادی که در این بخش انجام داده قصد دارد حضور گسترده‌ای در بازار جهانی را تجربه نماید. در واقع شركت MSI در سال 1986 ميلادي تاسيس شده و با 23  سال سابقه در حال حاضر يكي از سه شركت برتر توليد‌كننده مادربورد در جهان به شمار می‌رود.  MSI  در سال 1999 اولين محصول كارت‌هاي گرافيك و در سال 2004 اولين سری از نوت‌بوك‌هاي خود را به بازار عرضه كرده است.
Alan Chu مدیر فروش نوت بوک‌های MSI در خاورمیانه و آفریقا در این مورد می‌گوید: سود شركت MSI در سال گذشته درحدود 6/2 ميليارد دلار بوده و علاوه بر اين محصولات MSI در كشور‌هاي تركيه و اوكراين در رده سوم محصولات پر‌طرفدار قرار دارند.
وی اظهار دارد:MSI   اولين توليد‌كننده نوت‌بوك با فناوري توربو اوركلاكينگ است كه در اين فناوري با فشار يك دكمه روي نوت‌بوك كارآيي آن تا 20 درصد افزايش مي‌يابد. همچنين اين شركت با تنوع رنگ در محصولات نوت‌بوك اولين سري از نوت‌بوك مجهز به سيستم دالبي و كريستال‌هاي دست‌ساز را به بازار عرضه كرده است.
Alan Chu ادامه می‌دهد: نوت‌بوک‌های MSI  موفق به دريافت 150 جايزه كيفيت و طراحي از 26 كشور جهان شده كه 16 مورد این جايزه‌ها از كشور‌هاي اروپايي كسب شده است. همچنين شركت MSI هم اکنون در جدول 5 توليد‌كننده برتر نوت‌بوك در جهان قرار دارد.
مدیر فروش نوت بوکهای MSI در خاورمیانه و آفریقا می‌افزاید: نماینده رسمی این کمپانی در ایران شرکت ماتریکس است که محصولات آنرا گارانتی می‌کند. ماتریکس با ارایه بسیاری از محصولات این سازنده بزرگ قصد دارد تا توجه خریداران را به سمت تولیدات متنوع MSI در ایران جلب کند.
Alan Chu درباره نوت بوکهای این شرکت می‌گوید: هم اینک MSI با تولید بیش از 25 مدل، تعداد زیادی از خریداران را مورد هدف قرار داده و در نظر دارد همه افراد با هر توان مالی را جذب محصولات خویش سازد. وی در ادامه گفت: MSI نزدیک به هزار دفتر خدمات در سراسر جهان دارد و این نمایندگی‌ها ملزم به ارایه سرویس به تمام خریداران هستند و این خدمات محدود به مشتریان همان کشور نمی‌شود.
 وی اروپا را بهترین بازار محصولات MSI در جهان دانسته و افزود: میزان فروش این شرکت در قاره اروپا بیشتر از سایر نقاط جهان است .
مدیر فروش نوت بوک‌های MSI در خاورمیانه و شمال آفریقا در خصوص طراحی مدل های لپ تاپ‌های MSI ضمن بیان این که از ابتدای تولید این محصول به مرور طراحی‌ها، شکل بهتری به خود گرفته است گفت: در شرکت MSI طراحان بسیار با تجربه و متخصصی وجود دارند که بنا بر شاخصه‌هایی مانند فلسفه زمان، روانشناسی ، سلایق و ... طراحی‌ لپ‌تاپ‌ها و نت‌بوک‌ها را انجام می‌دهند. به عنوان مثال نت‌بوک‌هایی در بازار ایران توسط شرکت ماتریکس عرضه شده است که طیف بزرگی از بانوان از خریداران آن محسوب می‌شوند و همچنین مدل هایی خاص برای کاربران مرد در نظر گرفته شده است.
وی به این نکته توجه داشت که در کشور تایوان کاربران مرد به رنگ های روشن و خاص که در ایران تنها مورد  توجه بانوان است حساسیت نشان نمی‌دهند اما در ایران مردان مایل به استفاده از محصولات با رنگ‌هایی مانند صورتی و قرمز نیستند که این مورد مد نظر کارشناسان MSI و شرکت ماتریکس قرار گرفته است.
Alan Chu مدیر فروش نوت‌بوک‌های MSI در خاورمیانه و آفریقا استراتژی MSI را در بازار ایران حضور قدرتمندانه عنوان کرد و گفت: حضور در بازار ایران که از بزرگترین بازارهای منطقه است با استراتژی‌های خاص MSI همراه است و شرکت ماتریکس تا به حال توانسته است ما را در حضور پرقدرت در ایران یاری کند. به طور مثال فروش لپ تاپ های slim  در تمام بازارهای جهانی به دلایل سقوط بازار بین المللی و عدم رونق بازارهای جهان در این خصوص و همچنین اشتباه بزرگ Intel در نام گذاری و عدم اطلاع رسانی مناسب پردازشگرهای ULV در این محصولات بسیار پایین بود اما در بازار ایران فروش MSI و مدلSlim  آن با نام سری x موفقیت آمیز بوده است  و این می تواند ارزش سیاست های شرکت ماتریکس را در راستای استراتژی‌های MSI نشان دهد.
وی ادامه داد: برای حضور در بازارهای منطقه  به هیچ عنوان به سمت رقابت با دیگر برندهای مشابه نخواهیم رفت و گسترش بازار را با استراتژی های خاص MSI برای تولید و عرضه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب با استفاده از نماینده انحصاری خود در ایران را دنبال می‌کنیم.
مدیر فروش نوت‌بوک‌های MSI در خاورمیانه و آفریقا درباره گارانتی منحصر به فرد MSI در جهان سخن گفت و بیان داشت: گارانتی MSI در جهان به صورت کاملا شناور است و کاربری که در کشور دیگری محصولات MSI را از نمایندگان این شرکت خریداری کند در تمامی دنیا می تواند از خدمات پس از فروش و گارنتی MSI بهره بگیرد.
وی ادامه داد: شاید بتوان گفت که در ایران هیچ شرکتی این گارانتی را ارائه نداده است و نتوانسته است تعامل نمایندگی‌های خود را در سراسر جهان تا به این حد بالا ببرد و تنها این مورد برای احترام و خدمت رسانی به مشتریانی است که MSI را به عنوان برند منتخب خود برگزیده‌اند.
مدیر فروش نوت‌بوک‌های MSI در خاورمیانه و آفریقا دز خصوص قیمت‌های محصولات شرکت MSI در بازار گفت: قیمت گذاری لپ‌تاپ‌های MSI با توجه به سلایق و رعایت موقعیت‌های مالی و شغلی تمامی افراد یک جامعه انجام گرفته است  و می‌توان گفت که هر کاربری با توجه به موقعیت خود انتخاب‌های زیادی از سبد محصولات MSI خواهد داشت .
وی اظهار داشت: با گذشت زمان از حضور در بازار ایران به نتایجی در خور توجهی دست یافته‌ایم، نتایجی از قبیل محصولات پر طرفدار و آشنایی سلایق و این اطلاعات، MSI را در شناخت بازاری مانند ایران کمک کرده است.
مدیر فروش نوت بوکهای MSI در خاورمیانه و آفریقا با بیان این که تعاملات MSI و شرکت مایکروسافت در سطح بالایی است ابراز داشت: بیش از 21 مدل از لپ تاپ های شرکت MSI تحت لایسنس شرکت مایکروسافت است و MSI رتبه دوم را در خرید لایسنس از این شرکت در جهان دارا است.
 وی در پایان ضمن معرفی شرکت ماتریکس به عنوان نماینده انحصاری محصولات MSI در کشور افزود: ماتریکس با استراتژی خود توانسته است جایگاهی شایسته برای محصولات MSI در بازار ایران قائل شود و خدمات پس از فروشی که این شرکت برای محصولات MSI ارایه می دهد، اعتماد مشتریان این بازار بزرگ را به خود جلب خواهد کرد. البته MSI هم در مقابل توجه شایانی به مرکز خدمات ماتریکس دارد و همواره آخرین تکنولوژی تعمیرات و تشخیص خرابی را بصورت منظم در اختیار ماتریکس قرار می‌دهد. همچنین بصورت فصلی و حتی در مواردی ماهیانه مهندسان و متخصصان مجرب کارخانه و خط تولید را برای آموزش دوره‌ای و بروز رسانی پرسنل شرکت ماتریکس به تهران اعزام می‌نماید.

نظرات : 0

ثبت نظر

28512