۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

ارایه 18 خدمت از سوی "ماهر" طی سه ماه

 به گزارش ICTPRESS به نقل از  روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، مهندس سعید مهدیون، مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات ایران، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: این مرکز از سال گذشته، در راستای ایجاد یک نقطه کانونی در سطح وزارت ارتباطات برای انجام فعالیت های هماهنگ راهبری رخدادهای فضای تبادل داده راه اندازی شده است.
وی افزود: بر همین اساس و تاکنون خدمات مختلفی به متقاضیان ارایه کرده است که از آن نمونه می توان به یکسری خدمات امدادی به 18 سایت دولتی و خبرگزاری ها طی سه ماه گذشته اشاره کرد.
وی خاطر نشان کرد: این مرکز خدمات خود را با ایجاد هماهنگی با سایر تیم های فوریت های امنیتی و مراکز امداد رایانه ای در سطح کشور به صورت یکسان در اختیار متقاضیان قرار می دهد.
مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات در خصوص برنامه های توسعه ای در این حوزه نیز گفت: تعریف روش های جدید دسترسی به این سامانه برای کسانی که با رخدادی مواجه شده اند، از جمله این برنامه ها است.
وی ادامه داد: بر همین اساس و به تازگی شماره تلفن 22115950 برای این منظور در نظر گرفته شده تا اگر کسی با مشکلی در این حوزه مواجه شد، از طریق این شماره، آن را به اطلاع مسوولان برساند.
سعید مهدیون تصریح کرد: فاز بعدی، توسعه گروه های واکنش در دستگاه های دولتی است که این فاز با همکاری سازمان پدافند غیر عامل در حال پیاده سازی است.
وی تأکید کرد: بر همین اساس و تاکنون، راهنمای ایجاد گروه های واکنش هماهنگ آماده شده و تمام دستگاه های دولتی متقاضی ایجاد این گروه می توانند از طریق شرکت فناوری اطلاعات و یا سازمان پدافند غیر عامل اقدام کنند.
مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات، در خصوص اقدامات انجام شده در این زمینه نیز افزود: در حال حاضر مذاکراتی با وزارت خانه های نفت، نیرو و تعدادی از بانک ها صورت گرفته است.
 
 

نظرات : 0

ثبت نظر

84133