۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

رشد صنعت IT در گرو رونق بازار ویندوز7

 پر رونق ترین بازار فناوری اطلاعات در جهان است ارسال کرد. بسیاری از تحلیلگران اقتصادی بر این اعتقادند که گرچه تحت تاثیر بحران اقتصادی بازار IT با مشکلات مالی زیادی روبروست اما رونق بازار ویندوز7 می تواند زمینه ساز رشد بازار IT در جهان باشد .
به گزارش ICTPRESS به نقل از " تی جی دیلی " ، بررسی ها نشان می دهد که در حال حاظر یک میلیارد نفر معادل 95 درصد کاربران رایانه ای در جهان انواع مختلف سیستم عامل های ویندوزی را بر روی سیستم های خود نصب کرده اند و طبق بررسی تحلیلگران در صورتی که این تعداد کاربر اقدام به بروز سازی سیستم عامل های خود از نسخه های قدیمی ویندوز به نسخه جدید ویندوز 7 کنند، بی شک بازار PC و رایانه تکانی شدید خواهد خورد .
 شرکت مایکروسافت در مراسم افتتاح این ویندوز در کشور چین اعلام کرد: هر یک یوان ( واحد پول چین) که بر روی ویندوز 7 هزینه می شود می تواند 27 یوآن برای صنعت IT درآمد به همراه داشته باشد . طی این مراسم اعلام شد که شرکت مایکروسافت برای آنکه بتواند به بازار پر رونق چین با بیش از متوسط فروش بیش از 40 میلیون رایانه در سال دست یابد ، امکانات خاصی مخصوص کاربران چینی به ویندوز 7 افزوده است .
گفتنی است؛ در تازه ترین گزارش از وضعیت مالی شرکت مایکروسافت آمده است که میزان درآمد این شرکت در سه ماهه گذشته 18 درصد کاهش داشته و به 6/3 میلیارد دلار رسیده است .

نظرات : 0

ثبت نظر

55813