۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

سرعت پایین اینترنت در انگلیس

بی‌شک موجب خواهد شد که انگلیس از کاروان کشورهای بزرگ ارائه دهنده سرویس‌های اینترنت پهن باند پر سرعت بازبماند .
به گزارش ICTPRESS به نقل از " شینهوا"، این هشدار در حالی مطرح شده که پیش از این سازمان توسعه و همکاری‌های اقتصادی (OECD) به انگلیس در این خصوص تذکر داده بود .
گزارش‌ها حاکی است در کشوری همچون هلند 37 درصد کاربران خانگی به ارتباطات اینترنتی پهن باند با سرعت 8 مگابایت در ثانیه دسترسی دارند و این در حالیست که تنها 10 درصد کاربران خانگی در انگلیس به اینترنتی با این سرعت دسترسی دارند و سرعت دستیابی به اینترنت در کشورهایی همچون سوئد و فرانسه بیشتر از انگلیس است. طبق گزارش سازمان OECD در حال حاضر در میان 30 کشور عضو این سازمان کشور انگلیس به لحاظ نرخ سرعت اینترنت پهن باند در جایگاه 21 قرار دارد .
طبق این گزارش، علت این امر آن است که در حالیکه در کشورهایی همچون ژاپن و کره اکثر کاربران به اینترنت با فیبر نوری دسترسی دارند و کشورهایی همچون سوئد، دانمارک، نروژ و آمریکا نیز در ارائه سرویس‌های اینترنتی فیبری بسیار پیشرفت کرده اند ، اما انگلیس پیشرفت چندانی در این حوزه نداشته است . 
گزارش ها حاکی است؛ در سال 2009 ،  63 درصد کاربران خانگی در انگلیس به اینترنت دسترسی داشته‌اند که این رقم نسبت به 56 درصد سال 2008 افزایش داشته است .

نظرات : 0

ثبت نظر

92123