۱۴۰۳ یکشنبه ۱۳ خرداد

متقاضيان پورت‌هاي پرسرعت را پاسخگو هستيم

محمد روح‌الهي مديرعامل شركت مخابرات استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ICTPRESS  با بيان اين مطلب اظهار كرد: مناقصه پروژه 600 هزار پورت در حال برگزاري است و چنانچه اين مناقصه برنده داشته باشد، قرارداد آن منعقد و بر اساس زمان‌بندي اجراي پروژه مشخص مي‌‌شود.
وي افزود:از اوايل  ماه آينده اعلام مي‌كنيم كه اگر تقاضايي براي پورت‌هاي پرسرعت وجود دارد متقاضيان مراجعه كنند تا واگذار شود و تصور مي‌كنيم اين تعداد پورت براحتي در بازار جذب شود و همچنين ظرف چند ماه آينده با به نتيجه رسيدن پروژه 600 هزار پورت بتوانيم اگر نيازي هست برطرف كنيم.
وي همچنين درباره تبليغات در سامانه 118 نيز گفت: هم‌اکنون پخش تبليغات شرکت‌هاي تجاري پس از پاسخگويي اپراتور به تماس‌گيرنده در حال انجام است. ضمن اينکه اطلاعات بيمارستان‌ها و مراکز عام‌المنفعه بصورت رايگان پخش مي‌شود.
مدير عامل شرکت مخابرات استان تهران افزود: بر اساس اين طرح، صاحبان مشاغل مي‌توانند متن تبليغاتي مورد نظر خود را به مخابرات استان تهران ارايه کنند تا پس از اعلام شماره تلفن آن‌ها به متقاضيان، پخش‌شود. در مراحل بعدي تبليغات در سامانه 118، بحث تبليغ مراحل مختلف سامانه 118 اجرا مي‌شود.
به گزارش ICTPRESS همچنين محمد خجسته‌نيا، مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات استان تهران نيز پيش از اين گفته بود: شركت مخابرات استان تهران در حال حاضر به شكل محدودي واگذاري سرويس اينترنت پرسرعت را آغاز كرده است.
وي با اشاره به مناقصه خريد 600 هزار پورت پرسرعت گفت: سفارشات خريد اين پروژه در حال انجام است و تا نيمه اول سال آينده تجهيزات آن نصب و راه‌اندازي مي‌شود.
او درباره واگذاري سرويس اينترنت پرسرعت از سوي شركت مخابرات استان تهران تاكيد كرد: حجم سرويسمان زياد نيست و به بعضي مشاغل خاص اين سرويس را ارائه مي‌دهيم.
وي ادامه داد: در حال حاضر در مراكز و يا جاهايي كه مشاغل خاص نتوانستند از طريق شركت‌هاي ندا سرويس اينترنت پرسرعت - ADSL - را دريافت كنند، مي‌توانند بر اساس تشخيص مديران مخابرات منطقه اقدام و سرويس را دريافت كنند.
مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات استان تهران با بيان اين كه ما بيش‌تر تمركزمان در تهران و كرج است تصريح كرد: خريد 600 هزار پورت پرسرعت كه مناقصه آن در حال برگزاري است و از طرفي فعاليت اپراتورهاي وا‌يمكس و مخابرات مي‌توان به جرات گفت كه در نيمه اول سال آينده متقاضي باقي نمي‌ماند كه در خواست دريافت ADSL داشته باشد و ما نتوانيم اين سرويس را به او ارائه دهيم.

نظرات : 0

ثبت نظر

32970