۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

حضور فعال شرکت فراز و مرکز نوآوری ایران زمین در پانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

ICTPRESS - هم‌زمان با برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، شرکت توسعه فناوری‌های روز ایران زمین (فراز) و مرکز نوآوری ایران زمین، دو نماینده بانک ایران زمین، در این نمایشگاه حضور دارند.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی جامپ، شرکت توسعه فناوری‌های روز بانک ایران زمین (فراز)، خدمات پلتفرم بوم فراز که ارائه دهنده سرویس‌های بانکی تخصصی صنعت بورس، بانک و بیمه برای استفاده در نرم افزارهای تخصصی و انجام عملیات بانکی آنلاین بدون نیاز مراجعه به بانک است، در این نمایشگاه ارائه کرده است.

همچنین بیمه وجوه الکترونیکی (پاوان) و بیمه سرقت از حساب های بانکی از جمله سرویس‌هایی هستند که برای نخستین بار از سوی مرکز نوآوری ایران زمین در این رویداد معرفی شده اند.

 

 

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) از روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد تا روز جمعه ۱۹ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است و مدیران و کارشناسان شرکت فراز و مرکز نوآوری ایران زمین در سالن ۴۰ غرفه ۳ میزبان علاقه‌مندان هستند.

لازم به ذکر است شرکت توسعه فناوری‌های روز ایران زمین (فراز) و مرکز نوآوری ایران زمین به عنوان دو زیرمجموعه‌ جهان ارقام پارس (جامپ) هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، فعالیت می‌کنند.

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

18327