۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

بهره‌مندی از خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از همراه بانک تجارت، گردشگری و رفاه در آیفون

ICTPRESS - استفاده‌ی گسترده از تلفن‌های هوشمند و اینترنت و انجام دادن بسیاری از فعالیت‌ها به صورت اینترنتی باعث شد تا صاحبان صنعت بانکداری نیز با به‌کارگیری فناوری‌های نوین به دنبال تحولی بنیادی در خدمات‌دهی به مشتریان خود باشند. در حال حاضر اپلیکیشن‌های بانکی مختلفی وجود دارند که با ارائه‌ی خدمات گوناگون شما را از مراجعه‌ی حضوری به بانک بی‌نیاز کرده و به این ترتیب از اتلاف وقت هم جلوگیری می‌کنند. همراه بانک تجارت ایفون، همراه بانک گردشگری آیفون رایگان و همراه بانک رفاه نسخه جدید ios از جمله‌ی این پلتفرم‌های پرکاربرد هستند.

 

 

معرفی همراه بانک تجارت نسخه جدید ایفون
بانک تجارت همواره یکی از بانک‌های پیشرو در زمینه‌ی خدمت‌رسانی آنلاین و پیامکی به مشتریان خود بوده و به همین جهت از پلتفرم‌های گوناگونی مانند همراز بانک تجارت و همراه بانک تجارت برای ایفون رایگان رونمایی کرده است. 
تمام مشتریان بانک تجارت که در یکی از شعبات آن حساب بانکی دارند می‌توانند آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن بانک تجارت را دانلود کرده و از امکانات مختلف آن بهره‌مند شوند.
دانلود همراه بانک تجارت برای ایفون با لینک مستقیم و نصب آن
با توجه به محدودیت‌های شرکت اپل برای نرم‌افزارهای ایرانی و عدم امکان عرضه مستقیم همراه بانک تجارت ایفون به صورت مستقیم، این بانک جدیدترین نسخه‌ی این برنامه را در بستر وب (PWA) راه‌اندازی کرده است. با این کار می‌توانید همراه بانک تجارت برای ایفون نسخه وب را به راحتی و بدون دردسر به یکی از روش‌های زیر دانلود کنید:


●    مراجعه به وب‌سایت بانک تجارت: شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت بانک تجارت بخش خدمات الکترونیک و همراه بانک، به صورت مستقیم وارد نسخه‌ی وب اپلیکیشن این برنامه شوید.
●    مراجعه به بهترین و معتبرترین اپ استور ایرانی: روش ساده‌تر پیش روی شما مراجعه به یکی از بهترین و معتبرترین اپ استورهای ایرانی و دانلود همراه بانک تجارت برای ایفون با لینک مستقیم است.


نکته: بعد از دانلود همراه بانک تجارت نسخه جدید ایفون برای نصب و فعال‌سازی آن می‌توانید به my.tejaratbank.ir بروید و مراحل ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری طی کنید یا اینکه به صورت حضوری به یکی از شعبات این بانک در شهر محل سکونت خود مراجعه کنید.


خدمات و قابلیت‌های همراه بانک تجارت ایفون
بعد از نصب همراه بانک تجارت برای ایفون رایگان از خدمات و قابلیت‌های متعددی بهره‌مند می‌شوید که تعدادی از آن‌ها به شرح زیر هستند:


●    اعلام موجودی حساب بدون استفاده از رمز
●    پرداخت قبوض از طریق بارکد یا شناسه قبض و پرداخت
●    انتقال وجه به شکل حساب به حساب تجارت و پایا یا ساتنا
●    مسدود کردن کارت
●    فعال‌سازی سرویس پیامک و تغییر شماره تلفن
●    امکان اشتراک‌گذاری اطلاعات حساب و شماره شبا
●    قابلیت ویرایش اطلاعات
●    انتقال وجه تا سقف صد میلیون تومان به حساب‌های تجارت
●    خرید بسته‌ی اینترنت همراه
●    دریافت گردش و صورت حساب
●    استعلام و پرداخت عوارض خودرو (سالانه، بزرگراهی و تردد در کنترل آلودگی هوا)
●    خدمات رمز پویا
●    درخواست وجه از مشتریان تجارت
●    افزودن کارت 
●    خدمات چک
●    امکان ویرایش CVV2، تاریخ انقضا و عنوان کارت
●    حذف کارت از لیست همراه بانک
●    خدمات بدون کارت
●    نشان دادن شعبه‌های نزدیک به موقعیت مکانی کاربر در نقشه و…


 

 


معرفی همراه بانک گردشگری آیفون رایگان
بانک گردشگری اولین بانک خصوصی ایران است که با هدف تمرکز بر صنعت گردشگری با همکاری دولت و بخش خصوصی تاسیس شد. اگر از مشتریان این بانک هستید می‌توانید به منظور بهره‌مندی ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی از خدمات الکترونیک آن همراه بانک گردشگری آیفون رایگان را دانلود کنید.


دانلود همراه بانک گردشگری ایفون و نصب آن
در صورت تمایل به استفاده از خدمات بانک گردشگری در ابتدا باید به یکی از شعبه‌های این بانک رفته و بعد از ثبت نام، نام کاربری موبایل بانک حساب خود را دریافت کنید. بعد از آن می‌توانید به یکی از دو روش زیر همراه بانک گردشگری آیفون نسخه وب را دانلود کنید:
●    دریافت آخرین نسخه همراه بانک گردشگری ios از طریق وب‌سایت بانک: برای این منظور باید به آدرس tourismbank.ir مراجعه کرده و در صفحه‌ی نمایش داده شده بر روی گزینه‌ی همراه بانک کلیک کنید. بعد از این کار باید به پایین صفحه اسکرول کرده و بر روی لینک‌های مربوطه کلیک کنید.
●    دانلود همراه بانک گردشگری ایفون از طریق اپ استور: یکی دیگر از روش‌های پیش روی شما دانلود همراه بانک گردشگری آیفون رایگان از طریق یکی از بهترین اپ استورهای موجود و لینک قرار داده شده است.


امکانات و قابلیت‌های همراه بانک گردشگری 
با دانلود و نصب همراه بانک گردشگری از مراجعه‌ی حضوری به بانک بی‌نیاز شده و می‌توانید کارهای مختلفی را به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام دهید:


●    درخواست مسدود کردن کارت در صورت مفقودی یا سرقت
●    مشاهده‌ی موجودی
●    انتقال وجه کارت به کارت
●    خرید شارژ و بسته‌ی اینترنتی 
●    امکان مشاهده‌ی صورت حساب
●    دریافت شماره‌ی شبا
●    پرداخت قبوض با اسکن بارکد یا ثبت شناسه قبض و پرداخت
●    انتقال وجه به صورت پایا
●    دریافت موجودی حساب و…

 

 

 

معرفی همراه بانک رفاه نسخه جدید ios
بانک رفاه به منظور سهولت استفاده‌ی مشتریان خود از خدمات الکترونیکی از پلتفرمی به نام همراه بانک رفاه رونمایی کرد. اگر در یکی از شعبه‌های این بانک حساب دارید با فعال سازی همراه بانک رفاه آیفون می‌توانید از خدمات گوناگونی بهره‌مند شوید. 


دانلود نسخه بروز شده موبایل بانک رفاه برای آیفون
با توجه به محدودیت‌های موجود برای اپلیکیشن‌های ایرانی و عدم امکان عرضه مستقیم این برنامه‌ها می‌توانید جدیدترین نسخه بروز شده موبایل بانک رفاه برای آیفون را در بستر وب دانلود کنید. برای این منظور دو روش پیش روی شما قرار دارد:


●    مراجعه به وب‌سایت بانک رفاه کارگران: کافی است که به آدرس refah-bank.ir مراجعه کرده و از قسمت خدمات الکترونیک، گزینه‌ی موبایل بانک را انتخاب کنید. بعد از آن در صفحه‌ی جدید بر روی گزینه‌ی همراه بانک مبتنی بر وب کلیک کنید تا به صفحه‌ی مربوط به اسکن QR کد و دانلود همراه بانک رفاه با لینک مستقیم اپل هدایت شوید.
●    نصب همراه بانک رفاه ایفون از طریق اپ استورها: دانلود همراه بانک رفاه نسخه جدید ios از طریق اپ استوری معتبر با امکانات متعدد و لینک قرار داده شده امکان‌پذیر است.


فعال سازی همراه بانک رفاه ios
بعد از دانلود برنامه و نصب آن به منظور فعال سازی همراه بانک رفاه آیفون  باید مراحل زیر را دنبال کنید:


●    به یکی از شعب بانک رفاه در محل سکونت خود مراجعه کرده و بسته حاوی نام کاربری و رمز عبور اول و دوم را دریافت کنید.
●    بعد از آن بر روی گزینه‌ی بله کلیک کرده و نام کاربری را وارد کنید.
●    در این مرحله ضمن انتخاب گزینه‌ی فعال سازی باید شماره تلفن اعلام شده به بانک را در قسمت مربوطه وارد کنید.
●    بر روی ادامه کلیک کنید تا پیامک حاوی کد فعال سازی برای شما ارسال شود.
●    بعد از وارد کردن کد و انتخاب گزینه‌ی ادامه، امکان استفاده از این اپلیکیشن برای شما فعال می‌شود.


خدمات ارائه شده در همراه بانک رفاه
مجموعه خدمات و امکاناتی که با همراه بانک رفاه نسخه جدید ios در اختیار شما قرار می‌گیرد،‌ به شرح زیر هستند:
●    پرداخت تسهیلات و اقساط
●    کارت به کارت
●    انتقال وجه بین بانکی به روش پایا و ساتنا
●    مشاهده‌ی لیست حساب‌ها
●    مشاهده‌ی وضعیت چک
●    ثبت نام در سجام
●    مدیریت مخاطب‌ها
●    انتقال وجه موبایلی
●    مدیریت پروفایل
●    تغییر نام کاربری
●    پرداخت قبوض
●    پرداخت حق بیمه
●    درخواست ارسال پیامک برای چک‌های برگشتی
●    خرید شارژ
●    دریافت کد شبا
●    تغییر اندازه‌ی فونت و…


دانلود همراه بانک تجارت، گردشگری و رفاه از سیبچه
سیبچه معتبرترین اپ استور ایرانی است که بسیاری از اپلکیشن‌ها و بازی‌های ios را به صورت رایگان در اختیار کاربران ایرانی اپل قرار داده است. شما می‌توانید آخرین نسخه از همراه بانک‌های ذکر شده را از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن این اپ استور دانلود کرده و کارهای بانکی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهید.


 

نظرات : 0

ثبت نظر

98385