۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

فرصت‌هاي مطرح براي ترويج پرداخت الکترونيک

به گزارش ICTPRESS ، دومين جلسه کميته راهبردي کنفرانس ملي پرداخت الکترونيک با حضور نمايندگان بانک مرکزي و کميته علمي کنفرانس با هدف نقد و بررسي محورها و موضوعات آن برگزار شد.
محمدحسين طاهري، دبير علمي همايش گفت: اين کميته راهبردي از ماه گذشته با هدف ارتقاي سطح برگزاري کنفرانس و نيز شکل‌گيري تعاملات جدي مابين نهادهاي تصميم‌گيري و اجرا در حوزه خدمات پرداخت الکترونيک شکل گرفته است،مهم‌ترين موضوعي که در جلسه دوم اين کميته مورد بحث و بررسي قرار گرفت، بررسي موضوعات و محورهاي همايش بود و هر يک از حاضران نقطه نظرات خود را درباره سخنرانان مناسب داخلي و خارجي براي هر يک از موضوعات مورد بحث بيان كردند.
او ادامه داد: فرصت‌هاي موجود در طرح هدفمند کردن يارانه‌ها براي توسعه پرداخت الکترونيک از ديگر نکات مطرح در اين جلسه بود که مقرر شد به عنوان يکي از موضوعات مطرح در جامعه در دستور کار کنفرانس قرار بگيرد.
دبير علمي اين همايش افزود: تبيين وضعيت موجود ارايه سرويس‌هاي پرداخت الکترونيک در کشور، افزايش تعامل بدنه بانکي کشور با فعالان و ارايه‌دهندگان خدمات مخابراتي، زيرساخت‌هاي نوين فن‌آوري، امنيت در پرداخت الکترونيک، هم‌افزايي و همگرايي در تصميمات و برنامه‌ريزي‌هاي کلان در توسعه خدمات پرداخت الکترونيک و فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در اين خدمات از مهمترين موضوعات مطرح در اين همايش خواهد بود.
حمايت و حضور گسترده مديران، بخش پولي و بانکي شامل بانک‌هاي دولتي و خصوصي، موسسات مالي و اعتباري و تعاوني‌هاي اعتبار، بيمه‌ها و ارايه‌کنندگان خدمات پرداخت الکترونيک (PSP)، بخش ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات شامل اپراتورهاي مخابراتي و همچنين مشاوران داخلي و خارجي و دانشگاهيان از ويژگي‌هاي بارز اين همايش اعلام شده است.
همايش پرداخت الکترونيک (E- Payment) به همت گروه علمي تحليلي طيف و با همکاري و حمايت بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران روز 23 تيرماه و در محل مرکز همايش‌هاي بين‌المللي سازمان صدا و سيما برگزار خواهد شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

94681