۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

ايجاد صفحات ويژه اقشار در پايگاه حوزه نت

به گزارش ICTPRESS ، حجت‌الاسلام قاسم ترخان در نشست خبري که در مرکز کامپيوتري علوم اسلامي (نور) برگزار شد، اظهار كرد: رويکرد ما در پايگاه حوزه نت اين است که از مقالات و نظرات علما و حوزويان در سايت کمال استفاده را داشته باشيم، ضمن آن که زندگي نامه علما را نيز در سايت گذاشته‌ايم.
وي با بيان اين که يکي از برنامه‌هاي مهم ما در سال جاري تقويت زبان‌هاي عربي و انگليسي پايگاه حوزه نت مي‌باشد، افزود: يکي ديگر از برنامه هاي امسال ايجاد صفحات ويژه اقشار و اصناف مختلف جامعه در اين پايگاه خواهد بود.
حجت‌الاسلام ترخان همچنين با اشاره به انتخاب پايگاه حوزه نت به عنوان پايگاه برتر مروج معارف اسلامي در سومين جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال کشور، خاطر نشان کرد: در حالي که سال 87 تعداد بازديدکننده سايت به‌طور متوسط روزانه 11 هزار نفر بوده، اين ميزان در سال گذشته به رقم 18 هزار نفر رسيد و هم اکنون نيز به طور ميانگين روزانه 30 هزار نفر از سايت بازديد به عمل مي‌آورند.
مدير پايگاه حوزه نت در ادامه با اشاره به اين که تعداد مقالات سايت در سال 88 به نسبت سال 87 حدود 140 درصد رشد داشته است، گفت: تعداد اخبار استفاده شده در اين سايت هم در مدت ياد شده 70 درصد و تعداد نمايه‌ها نيز بيش از 150 درصد رشد داشته است.
وي با بيان اين که تاکنون بيش از 15 هزار چکيده پايان نامه برروي اين پايگاه قرار داده شده است، يادآور شد: هم‌اکنون در بخش دانشنامه سايت حدود 35 هزار مطلب قرار داده شده و تلاش مي‌کنيم که در سال جاري اين رقم به 50 هزار مطلب برسد، بودجه يک سال پايگاه حوزه با اين حجم از فعاليت‌ها برابر با بودجه يک ماه برخي از سايت ها است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

49661