۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

اهداف شرکت مخابرات بر مشتري مداري است

 بيش از برنامه چهارم شرکت مخابرات به اهدافش رسيد، از اين به بعد کليه سرمايه‌گذاري ها و اقداماتي که در مخابرات صورت مي‌گيرد در بستر خدمات الکترونيکي خواهد بود.
به گزارش ICTPRESS  صابر فيضي، مدير عامل شرکت مخابرات ايران با بيان اينكه در کشور ما 80 درصد ترددهاي شهري براي کسب اطلاع از اقدامات اجرايي سازمان‌هاست و بايد زمينه‌اي فراهم شود تا اين امر از طريق بسترهاي الکترونيکي انجام شود گفت: با توجه به حذف قوانين خاص دولتي، اين شرکت محدوديت گذشته را نداشته و افرادي که ايده‌هايي درباره مخابرات دارند، مي‌توانند به راحتي از امکانات مخابراتي استفاده کنند.
به گفته وي شرايط طوري ايجاد شده که اهداف شرکت بر مشتري مداري باشد و با اريه سرويس‌هاي مطلوب در خدمت مردم باشيم، يکي از مقدمه‌ها که در تحقق هدفمندي يارانه‌ها مفيد خواهد بود، ارتباطات است که مي‌توانيم در اين راستا تمامي اقدامات و عمليات‌ها را اجرايي کنيم.
مدير عامل شرکت مخابرات ايران از استان خراسان شمالي به عنوان برترين استان در زمينه عدم مراجعه حضوري به بانک‌ها ياد کرد و گفت: طبق بررسي‌هاي انجام شده در استان خراسان شمالي مراجعه حضوري به بانک‌ها حذف شده و از طريق الکترونيکي پرداخت قبوض و ساير کارها انجام مي‌شود، كشور ما از نظر بسترهاي فيزيکي خيلي بالا بوده ولي از نظر بسترهاي ارتباطي جايگاه مناسبي در جهان نداريم.
وي درباره تعرفه‌ها در بخش مخابرات تصريح كرد: در برخي از بخش‌ها تعرفه‌ها افزايش و در برخي کاهش مي‌يابد اما در نهايت به نفع استفاده‌کنندگان خواهد بود، در کل کشور تنها شش درصد از جاده‌هاي اصلي داراي نقاط کور هستند و اختلالات تلفن همراه در شهرستان‌ها نيز اصلاح و پاک‌سازي مي‌شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

79838