۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

سامانه‌ الكترونيكي صدور كارت عضويت كتابخانه‌ ملي

به گزارش ICTPRESS  بر اين اساس، علاقه‌مندان به عضويت در كتابخانه ملي ‌بايد از صبح روز (يكشنبه، 16 خرداد) با مراجعه به قسمت مخصوص عضويت در پايگاه اطلاع‌رساني سازمان اسناد و كتابخانه ملي به آدرس اينترنتي www.nlai.ir، پس از مطالعه و قبول شرايط عضويت، فرم الكترونيكي درخواست عضويت را تكميل كنند.
در اين فرم، اطلاعات فرد متقاضي كارت عضويت شامل اطلاعات شناسنامه‌يي، آدرس و سوابق تحصيلي مورد سؤال قرار مي‌گيرد. پس از تكميل اين فرم، سامانه الكترونيكي صدور كارت عضويت كتابخانه ملي در همان لحظه، تاريخ مراجعه حضوري فرد درخواست‌كننده را به منظور ارائه مدارك و صدور كارت اعلام مي‌كند.
پس از اين مرحله، فرد درخواست‌كننده بايد براي دريافت كارت عضويت خود به صورت حضوري به واحد عضويت سازمان اسناد و كتابخانه ملي مستقر در ساختمان كتابخانه ملي مراجعه و كارت خود را دريافت كند.
با راه‌اندازي اين سامانه، كارت‌هاي جديد عضويت در سازمان اسناد و كتابخانه ملي در سه سطح عمومي براي استفاده از خدمات تالار عمومي كتابخانه ملي و خدمات امانت كتاب، سطح تخصصي به منظور استفاده از تالارهاي تخصصي مطالعه كتابخانه ملي و سطح ويژه براي استفاده استادان ممتاز دانشگاه‌ها و حوزه‌هاي علميه و اعضاي پيوسته فرهنگستان‌ها ارائه مي‌شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

12088