۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

مشتركان بايد توجه داشته باشند

به گزارش خبرنگارICTPRESS، ارائه برخي خدمات تلفن همراه  شرکت ارتباطات سيار از ادارات هشتگانه مشترکين تلفن همراه به مراکز تلفن ثابت استان تهران محول شده و در ادارات مشترکين تلفن همراه ارائه نخواهد شد.
خدماتي مثل  قطع مفقودي براي بستگان درجه يک، تنظيم گوشي و بررسي مشکلات سرويس ويژه، تنظيم سند المثني، قطع سرويسGPRS، وصل بدهي مراجعه به مراکز، پاسخگويي به مشکلات صورتحساب، ارائه ريز مکالمات، بررسي شارژينگ مشترکين خطوط اعتباري، تقسيط بدهي و بررسي و تعويض کارت شارژهاي مخدوشي در مراکز تلفن ثابت استان تهران ارائه خواهد شد.
گفتني است؛ ريز مكالمات تلفن فقط به مالك يا وكيل قانوني آن شماره و با در دست داشتن اصل مدارك (شامل: شناسنامه تلفن همراه، كارت شناسايي معتبر و وكالت نامه ي محضري) با حضور در ادارات مناطق مشترکين ميسر است.
همچنين بايد از تحويل گوشي و سيم کارت خود به دفاتر يا مبادي غير مجاز و افراد ناشناس در داخل و خارج کشور خودداري كنيد و چنانچه در شبكه مناسبي قرار نگرفتند و امکان تماس ميسر نمي شود مي توانيد از SMS جهت انتقال اطلاعات استفاده كنيد، اگر 2 يا 3 بار Pin code اشتباه وارد كنيد سيم كارتتان قفل مي شود. اين عملكرد بخاطر جلوگيري از سوء استفاده احتمالي از سيم كارت و گوشي شماست.
جهت شكايت از مزاحمت تلفني هم بايد مالك يا وكيل قانوني با در دست داشتن اصل مدارك (شناسنامه تلفن همراه، كارت شناسايي معتبر و وكالت نامه ي محضري) به يكي از ادارات مناطق مشتركين مراجعه نمايد.
اگر پيامک شما دريافت نمي شود ممکن است به عواملي مانند: پر شدن حافظه گوشي و سيم كارت، ويروسي شدن آن، ارسال SMS به تلفن ثابت و ترافيك بالاي شبكه مرتبط باشد.
براي افزايش ضريب تماسهاي موفق و كاهش ترافيك شبكه، سعي نماييد مدت مكالمه را در ساعات پر ترافيک شبکه كاهش دهيد.

نظرات : 0

ثبت نظر

38214