مشتركان بايد توجه داشته باشند
به گزارش خبرنگارICTPRESS، ارائه برخي خدمات تلفن همراه شرکت ارتباطات سيار از ادارات هشتگانه مشترکين تلفن همراه به مراکز تلفن ثابت استان تهران محول شده و در ادارات مشترکين تلفن همراه ارائه نخواهد شد.
خدماتي مثل قطع مفقودي براي بستگان درجه يک، تنظيم گوشي و بررسي مشکلات سرويس ويژه، تنظيم سند المثني، قطع سرويسGPRS، وصل بدهي مراجعه به مراکز، پاسخگويي به مشکلات صورتحساب، ارائه ريز مکالمات، بررسي شارژينگ مشترکين خطوط اعتباري، تقسيط بدهي و بررسي و تعويض کارت شارژهاي مخدوشي در مراکز تلفن ثابت استان تهران ارائه خواهد شد.
گفتني است؛ ريز مكالمات تلفن فقط به مالك يا وكيل قانوني آن شماره و با در دست داشتن اصل مدارك (شامل: شناسنامه تلفن همراه، كارت شناسايي معتبر و وكالت نامه ي محضري) با حضور در ادارات مناطق مشترکين ميسر است.
همچنين بايد از تحويل گوشي و سيم کارت خود به دفاتر يا مبادي غير مجاز و افراد ناشناس در داخل و خارج کشور خودداري كنيد و چنانچه در شبكه مناسبي قرار نگرفتند و امکان تماس ميسر نمي شود مي توانيد از SMS جهت انتقال اطلاعات استفاده كنيد، اگر 2 يا 3 بار Pin code اشتباه وارد كنيد سيم كارتتان قفل مي شود. اين عملكرد بخاطر جلوگيري از سوء استفاده احتمالي از سيم كارت و گوشي شماست.
جهت شكايت از مزاحمت تلفني هم بايد مالك يا وكيل قانوني با در دست داشتن اصل مدارك (شناسنامه تلفن همراه، كارت شناسايي معتبر و وكالت نامه ي محضري) به يكي از ادارات مناطق مشتركين مراجعه نمايد.
اگر پيامک شما دريافت نمي شود ممکن است به عواملي مانند: پر شدن حافظه گوشي و سيم كارت، ويروسي شدن آن، ارسال SMS به تلفن ثابت و ترافيك بالاي شبكه مرتبط باشد.
براي افزايش ضريب تماسهاي موفق و كاهش ترافيك شبكه، سعي نماييد مدت مكالمه را در ساعات پر ترافيک شبکه كاهش دهيد.
نظرات : 0