۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

توافق‌نامه IN سراسري نهايي مي شود

به عنوان يكي از شركت‌هاي زيرمجموعه مخابرات ايران بود، مناقصه اين پروژه را برگزار و تجهيزات آن را نصب و راه‌اندازي كرد ولي با توجه به اين كه ...اين موضوع در لايه دسترسي است، بايد اين كار را شركت مخابرات تحويل بگيرد زيرا استفاده‌كنندگان آن مشتركان تلفن ثابت و مشتريان مخابرات ايران هستند و آن‌ها درآمدي كه حاصل مي‌شود را مي‌گيرند و پس از آن قرار شد كه شركت‌ مخابرات استان تهران آن را تحويل بگيرد.
به گزارش خبرنگار  ICTPRESS: محمود خسروي مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت با بيان اين مطلب افزود: بعد از انجام مذاكرات و جلسات قرار شد كه بحث نگه‌داري و راه‌اندازي را شركت ارتباطات زيرساخت و بحث بازاريابي و بازرگاني را مخابرات استان تهران انجام دهد؛ توافق‌نامه در حال نهايي شدن است و در آينده نزديك اين موضوع مشخص مي‌شود و همه مردم مي‌توانند از اين سرويس استفاده كنند.
وي در بخشي از سخنان خود با بيان اينكه پهناي باند بيزينس بزرگي را در كشور به وجود مي‌آورد تاكيد كرد: سودي كه از اين راه براي ما به دست مي‌آيد بسيار پايين است .
خسروي با بيان اينكه وقتي قيمت اينترنت جهاني كاهش مي‌يابد روند حركت ما نيز در جهت كاهش است گفت: به دنبال بهينه سازي شبكه و توسعه آن هستيم كه طبيعتا بعد از انجام و فراهم آمدن بستر اين كاهش نيز حاصل مي‌شود.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

80154