۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

راه اندازی نخستین کاخ‏‌موزه مجازی در استان البرز

به گزارش ICTPRESS ؛ محمدرضا پوينده ، از ایجاد نخستین کاخ‏‌موزه مجازی در استان البرز خبر داد و افزود: این یکی از مجهزترین کاخ‏موزه‏های مجازی در سطح کشور به شمار می‏آید.
وی با اشاره به این که هفته میراث‏فرهنگی فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‏های تاریخی و طبیعی استان البرز است، بيان كرد: در همین راستا اداره کل میراث‏فرهنگی البرز در نمایشگاه عکس کاخ گلستان شرکت می‏کند.
مدیرکل میراث‏فرهنگی، صنایع‏دستی و گردشگری استان البرز متذكر شد: در این هفته مسابقه نقاشی ویژه دانش‏آموزان مقطع ابتدایی شهرستان کرج با موضوع کاخ سلیمانیه برگزار می‏شود.
پوینده ادامه داد: دانش‏آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان استان البرز در مسابقه عکاسی با یکدیگر به رقابت می‏پردازند و میراث فرهنگی موضوع اصلی این مسابقه است.
طبق گفته این مسئول در هفته میراث‏فرهنگی زنگ موزه در برخی مدارس این استان با حضور نمایندگانی از اداره کل میراث‏فرهنگی، آموزش و پرورش و استاندار البرز نواخته می‏شود.
به گفته مدير کل ميراث‏فرهنگي، در هفته ميراث‏فرهنگي زنگ موزه در برخي مدارس اين استان با حضور نمايندگاني از اداره کل ميراث‏فرهنگي، آموزش و پرورش و استاندار البرز نواخته مي‏شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

46833