۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

نظارت الكترونيكي بر اپراتورها حاكم مي شود

به گزارش ICTPRESS؛ دكتر داداش زاده ضمن بيان اين مطلب افزود: در بخش نظارت، زيربناهاي مناسب و توانمند براي اين موضوع گذاشته شده و مصوبات خوبي نيز در كميسيون به تصويب رسيده است.
 وي گفت: نظارت آنلاين، تسريع در انجام امور، اطلاع رساني و سرويس دهي به موقع به مشتريان اپرتور ها از اهداف الكترونيكي شدن نظارت بر اپراتورهاي فعال در كشور است . 
مديركل نظارت بر سرويس هاي ارتباطي رگولاتوري با اشاره به بحث مصوبه شماره 72 كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات ، تصريح كرد: به صراحت در آن مصوبه آمده است، كليه اپراتورهاي ارتباطي بايد امكان اتصال به شبكه را براي نظارت بر پارامترهائي كه در موافقت نامه قيد شده فراهم كنند.
دكتر داداش زاده گفت : براي اين موضوع طرح جامع نظارت آنلاين آماده شده كه نظارت مالي، حقوقي و فني را فراهم مي كند .وي با اشاره به اين كه اين پروژه از ارديبهشت 89 آغاز شده است، گفت: مدت زمان اجراي اين پروژه سه سال است .
مديركل نظارت بر سرويس هاي ارتباطي رگولاتوري بيان كرد: مقدمات اجراي اين نظارت بر خط در حوزه ارتباطي به صورت آزمايشي آماده است و شركت ايرانسل اتصالش بر سيستم نظارت آنلاين فراهم شده است و اپراتور اول مراحل نهائي اتصال به اين سيستم را طي مي كند .
داداش زاده افزود: در مرحله اول صرفا" نحوه اتصال و نظارت بر پارامترهاي كيفيت سرويس، شبكه و وضعيت مشتركان مدنظر است . اين كار به ما امكان كنترل و نظارت بر پارامترهاي كيفيت سرويس و شبكه را به صورت آنلاين ارائه خواهد كرد. به گفته وي در مراحل بعد در مباحث مالي و حقوقي اين نظارت را به صورت آنلاين برقرار خواهيم كرد.

نظرات : 0

ثبت نظر

13294