۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

سامانه تخصصی جامعه اطلاعاتی و روابط عمومی راه اندازی شد

اطلاع رسانی مناسب در حوزه ارتباطات، جامعه اطلاعاتی و روابط عمومی همزمان با روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی آغاز بکار کرد.

به گزارش ICTPRESS به نقل از ايرانصدا : "محمدفواد رحمان سرشت" -مدیرمسؤول پایگاه اطلاع رسانی تخصصی روابط عمومی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایران صدا با اشاره به اینکه در حال حاضر روابط عمومی و ارتباطات با تاثیر پذیری از توسعه فناوری های نوین و انقلاب اطلاعاتی هزاره بیش از پیش نیاز کاربردی سازمان های دولتی و خصوصی شده است، اظهارداشت: سامانه "پی آر پرس" پس از 2 سال کار کارشناسی، مطالعه و امکان سنجی با هدف شناسایی مبانی توسعه کاربردی روابط عمومی، طراحی و راه اندازی شد.
وی افزود: اطلاع رسانی در این سایت در قالب اخبار، گفتگو، گزارش تحلیلی، گزارش تصویری، مقاله، یادداشت و ... به طور مستمر و شبانه روز صورت می پذیرد و مخاطبان عزیز به راحتی می توانند از طریق رایانه یا تلفن همراه به محتوای الکترونیکی این سایت دسترسی یافته و از آن استفاده کنند.
لازم به ذکر است، این پایگاه در آدرس اینترنتی http://prpress.ir قابل دسترسی است. مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیک info@prpress.ir با این سامانه در ارتباط باشند.
از طريق لينك زير صداي برنامه را بشنويد :

http://iranseda.ir/player/?g=852833

سردبیر: عليرضا مبيني
تهیه کننده اینترنتی: مازيار دشتبان
دانش و فناوری

نظرات : 0

ثبت نظر

90396