۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

عکس

سفر خاطره‌انگیز شیراز به میزبانی ابردراک

ICTPRESS - در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲، در سفری سه روزه و به‌یادماندنی به شیراز همیشه زیبا، همراه با دوستان خبرنگار و رسانه‌ای، میهمان مجموعه خوب و حرفه‌ای ابردراک بودیم.

جهان فناوری وارد سال ۲۰۲۴ میلادی شد/ تصاویری از جشن در برخی کشورها

ICTPRESS - در حالیکه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا سهم قابل توجهی از توسعه آتی جهان فناوری را به خود اختصاص می‌دهند، اکنون با ورود به سال ۲۰۲۴ میلادی شاهد تبلور روزافزون این فناوری‌ها خواهیم بود.

چین ربات انسان‌نما با قابلیت دید ۳۶۰ درجه ساخت؛ رقیبی برای ربات تسلا + فیلم

ICTPRESS - یک شرکت چینی ربات انسان نمایی ساخته که می تواند با حداکثر سرعت ۵ متر برثانیه حرکت کند و محیط خود را به طور ۳۶۰ درجه ببیند.

راهنمای جامع خرید ساعت

ICTPRESS - هرچند امروزه استفاده از ساعت‌های دیجیتال و مچ بند‌های هوشمند همه گیر شده است، اما ساعت مچی همچنان یکی از اکسسوری‌های لوکس در استایل است که شخصیت خاصی به استایل شما خواهد بخشید.

برگزاری پنجمین گردهمایی گراف‌دی با محوریت "مدیریت وجهه سازمان"

ICTPRESS - پنجمین گردهمایی گراف‌دی (گردهمایی روابط‌عمومی‌های اکوسیستم فناوری و اقتصادی) با محوریت "مدیریت وجهه سازمان" در نیمه نخست سال جاری با ارایه "تندیس گراف‌دی" به مدیران عامل موثر در ارتقاء وجهه سازمانی، برگزار می‌شود.

گلکسی S23 Ultra؛ پرچمداری که قواعد بازی را تغییر داد

ICTPRESS - این گوشی هوشمند با عملکردی قدرتمند، گرافیکی همه‌جانبه، باتری بادوام و همچنین بهره‌مندی از آخرین نسخه رابط کاربری سامسونگ یعنی One UI 5.1 تجربه‌ای به غایت شخصی‌شده‌ و راحت‌ را برای هر کاربری فراهم می‌کند.

GOLDEN NEWS / خبرهای طلایی یکشنبه ۲۰ فروردین

ICTPRESS - خبرهای طلایی امروز یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ به اطلاع شما مخاطبان عزیز میرسد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست خبری 8 اسفند: تشویق مشترکین به استفاده از تلفن ثابت زمینه ساز کاهش هزینه ارتباطات در سبدخانوار

ICTPRESS - درحال حاضر میانگین بیش از یک میلیارد دقیقه‌ در ماه به میزان مکالمه مشترکین افزوده شده است.

نشست تخصصی فرش دستباف از افسانه تا اصالت با بکارگیری فناوری های دیجیتال؛ گواهینامه مبتنی بر بلاکچین رونمایی شد

ICTPRESS – نشست تخصصی با موضوع «فرش دستباف از افسانه تا اصالت با بکارگیری فناوری های دیجیتال» روز چهارشنبه 3 اسفندماه ۱۴۰۱ توسط موزه فرش ایران، مجموعه ایران گره طلائی و استارتاپ چمروش در تالار همایش‌های موزه فرش ایران با حضور بیش از 70 نفر از علاقمندان به فرش دستباف برگزار شد.

کسب رتبه اول توسط استارتاپ چمروش در نخستین رویداد استارتاپی فرش دستباف

ICTPRESS - مراسم اختتامیه نخستین رویداد استارتاپی فرش دستباف استان تهران، روز چهارشنبه 26 بهمن ماه در محل موزه ملی فرش ایران با معرفی نفرات برتر و اهدای جوایز برگزار شد که طی آن استارتاپ چمروش به عنوان رتبه اول این رویداد معرفی و تقدیر شد.