۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

پهناي باند 10 مگابيت بر ثانيه تا اتمام برنامه پنجم تحقق مي يابد

به گزارش ICTPRESS ؛ صابر فيضي، با اشاره به اين‌كه در بخش‌هاي زيرساختي و فناوري اطلاعات كشور نيازمند متخصصان زبده هستيم، اظهار كرد: شركت مخابرات آماده است تا با تمامي شركت‌هايي كه قصد رفع چالش‌ها و ضعف‌هاي ارتباطي را دارند، همكاري كند.
مدير عامل شركت مخابرات ايران با ابراز اميدواري براي شركت‌هاي خصوصي در روند ارائه‌ي خدمات ADSL گفت: نيازي نيست شركت‌هاي خصوصي نگران ارائه‌ي خدمات توسط شركت مخابرات باشند، چراكه بنا نيست اين شركت در لايه‌ دسترسي وارد شود.
او درباره بازار مخابرات و مخصوصا تلفن‌هاي ثابت عنوان كرد: در بازار تلفن ثابت به اشباع رسيده‌ايم و به همين منظور تمايل بازار نيز به سمت سرويس‌هاي ارزش‌ افزوده است و بيشتر شاهديم كه دغدغه‌ كاربران و متقاضيان در حوزه ADSL و ساير خدمات نوين است.
فيضي ادامه داد: زماني كه مي‌بينيم شركت‌هاي خصوصي جوابگوي تمامي متقاضيان براي ارائه خدمات اينترنت پرسرعت نيستند، مجبوريم به ارائه خدمات نيز وارد شويم تا بخشي از كار را انجام داده و ضريب نفوذ اينترنت را به جايگاه درنظر گرفته شده براي آن برسانيم.
او گفت: شركت‌هاي خصوصي بايد بدانند كه با وجود بازار گسترده‌اي كه در كشور و در اين حوزه وجود دارد، مخابرات به هيچ وجه دنبال اين نيست كه آن‌ها را از بازار رقابتي خارج كند و تنها به عنوان يكي از مدعيان به رقابت با ساير ارائه‌دهندگان خدمات ADSL مي‌پردازد.
 

نظرات : 0

ثبت نظر

80303